Autostrada București – Constanța, formată din 7 tronsoane: terminată
Tronsonul Sibiu – București: 116,64 km.
Valoare estimată: 3.246 Mil Euro
Termen estimat începere: 2007
Termen estimat finalizare: 2008
Stadiul actual: Are Studiu de Fezabilitate finalizat în 2008 şi Hotărâre de Guvern nr. 1418/2008
Tronsonul Orăștie – Sibiu: 82,070 km.
Valoare estimată (numai proiectare și execuție): 2563 mil Ron
Termen estimat începere: mai-iunie 2011
Termen estimat finalizare: după 660 zile
Stadiul actual: –
Tronsonul Deva – Orăștie: 32,5 km.
Valoare estimată: 195 Mil Euro
Termen estimat începere: nov 2012
Termen estimat finalizare: 03.02.2013
De remarcat că asistența tehnică a costat separat 958.513 Eur, plus 5.721.831Eur supervizarea lucrărilor
Tronsonul Deva – Orăștie: 32,5 km.
Valoare estimată: 195 Mil Euro
Termen estimat începere: nov 2012
Termen estimat finalizare: 03.02.2013
De remarcat că asistența tehnică a costat separat 958.513 Eur, plus 5.721.831 Eur supervizarea lucrărilor
Tronsonul Lugoj – Deva: 27,472 km.
Valoare estimată: 868 mil Ron
Termen estimat începere: 20.05.2011
Termen estimat finalizare: după 660 zile
De remarcat contractul de supervizare ce a costat separat 15,6 mil Ron
Tronsonul Timișoara – Lugoj: 35,125 km.
Valoare estimată: 1062,82 mil Ron
Primul lot de 10 km a fost finalizat, mai mult nu se cunoaște
Tronsonul Arad – Timișoara: 32,25 km.
Valoare estimată: 177,58 mil Euro
Termen estimat începere: 26.01.2009
Termen estimat finalizare: 30 iunie 2013
Tronsonul Nădlac – Arad (tronson 2): 16,66 km.
Valoare estimată: 411,49 mil Ron
Termen estimat începere: 20.06.2011
Termen estimat finalizare: 20.04.2013
Realizat în procent de 75,41%.