Constructorul mondial nr. 1 de semiremorci și suprastructuri, Schmitz Cargobull a fost ca de obicei prezent la BAUMA, cea mai mare expoziție din lume dedicată sectorului construcțiilor, cu un stand important și cu numeroase inovații despre care se va vorbi în siguranță încă mulți ani de acum încolo.
Constructing Value
Bannerul afișat la intrarea în vastul stand Schmitz Cargobull a atras atenția vizitatorilor datorită mesajului incitant. Constructing value reprezintă mai mult decât un produs de calitate, ci un produs a cărui valoare utilizatorul său o va aprecia în fiecare moment. În cazul semiremorcilor de construcții, Schmitz oferă un plus pentru utilizator nu numai prin calitatea noilor modele din seria S.KI, cunoscută în întreaga lume dar și prin sistemul digital integrat prezentat ca un adevărat “asistent” în domeniul siguranței și eficienței.
Astfel, seria de semiremorci basculante S.KI este acum mai mult ca niciodată adaptată cerințelor fiecărui client în parte. La Bauma au fost prezentate semiremorci pentru construcții cu izolație termică a pereților, absolut necesară atunci când se transportă asfalt cald într-o zi friguroasă de toamnă, dar și o semiremorcă S.KI îmbrăcată într-un nou tip de material, ușor și rezistent, precum și o basculantă M.KI cu prelată eSlectric glisantă.
.
Asistenții digitali, la datorie
În cazul semiremorcilor basculante, „asistenții digitali”, cum ar fi sistemul telematic de urmărire sau aplicația ce poate fi încărcată on-line pe telefonul mobil de control a semitrailerelor din seria S.KI au convins deja pe speciliștii prezenți la Munchen de eficiența lor, acestea aducând implicit prin utilizarea lor permanentă o reducere a costurilor de exploatare și o creștere a siguranței pe șantier sau pe drum.
În domeniul digitalizării, Schmitz Cargobull oferă, ca opțiune, dotarea semiremorcilor cu sistemul telematic TrailerConnect de generație a treia. Acesta oferă și mai mult confort pentru șofer dar și proprietar, fiind prevăzut cu funcții noi, precum indicatorul de uzură al plăcuțelor de frână sau noul sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor.
Aplicația de control S.KI permite ca remorca basculantă să fie controlată și monitorizată de la distanță prin intermediul unui telefon mobil sau a unei tablete (sistem de operare Android sau iOS). Aplicația crește siguranța și eficiența în timpul încărcării, deoarece funcțiile diferite pot fi controlate din cabina șoferului. Șoferul economisește timp și energie, în timp ce primește date în timp real cu privire la starea remorcii și a încărcăturii
Problema aderenței materialelor cu amestec de ciment sau bitum – rezolvată
Semiremorca basculantă S.KI din aluminiu este acum disponibilă și în variante cu acoperire cu un material numit OKULEN. Cu o aplicație imediată în transportul materialelor abrazive, de genul amestecului de bază pentru drumuri de pietriș cu ciment, acestea rezolvă o problemă care părea fără soluție. Astfel, suprafețele corodate și uzate fac ca descărcarea să necesite mai mult timp, să fie mai complexă și mai periculoasă. Acest înveliș special al caroseriei, rezistent dar care oferă o alunecare precum suprafețele din plastic asigură alunecarea mai rapidă, fără a lăsa reziduuri semnificative. Aderarea materialului la podeaua caroseriei este acum mai dificilă, optimizând procesul de descărcare. Acest lucru permite utilizarea unui unghi de basculare mai mic și reduce riscul răsturnării basculantei. În plus, timpii mai mici de descărcare înseamnă o productivitate mai mare, deci şi profituri mai mari.
Izolație termică mai ușoară ca niciodată
În cazul semiremorcii basculante S.KI cu izolație termică, inginerii au acordat o atenție deosebită reducerii greutății, pereții dubli reducând din sarcina utilă normală de transport. Chiar dacă în prezent nu este obligatorie această remorcă cu pereți izolanți în majoritatea țărilor UE, normativa care se aplică deja în Germania probabil va fi extinsă și atunci o remorcă mai ușoară, cu o izolație termică optimizată cu siguranță va cuceri piața.
Modelul prezentat la Bauma are încorporat un material special de izolație ce a adus o greutate suplimentară de numai 310 kilograme, ceea ce face ca această semiremorcă să fie robustă dar şi cu o sarcină utilă apropiată de cea a semiremorcilor clasice.
Prelata glisantă electrică – eficiență și siguranță
De asemenea, Schmitz Cargobull a prezentat o prelată glisantă cu acționare electrică ca o opțiune adaptată din fabrică pentru caroseria basculantă M.KI. Aceasta oferă multiple avantaje, mai ales când vine vorba de operațiuni de încărcare și descărcare frecvente. Pe lângă economisirea de timp, o prelată electrică oferă un plus de siguranță șoferului, pentru că ea poate fi deschisă sau închisă extrem de uşor cu o telecomandă, fie din cabină, fie de la sol. Drept urmare, şoferul nu mai trebuie să urce pe platform de lucru, iar riscul de accidentare este redus la minimum.
Datorită sistemului modular al lui Schmitz Cargobull, caroseria, peretele din spate, șasiul, sistemul cinematic de transmitere a mișcării spre roți și structurile de rezistență suplimentare pot fi combinate astfel încât remorcile să fie optimizate cu exactitate pentru fiecare tip aplicație, chiar și pentru cele mai speciale.
În plus, o gamă largă de servicii sunt disponibile, cum ar fi opţiunile de finanţare, telematică, piese de schimb etc. Pentru finanțare, Schmitz Cargobull oferă o soluție care include câteva condiții speciale: dacă, atunci când cumpără o nouă semiremorcă tip basculantă S.KI, clientul poate face o pauză de la plata ratelor până la trei luni pe an, ştiut fiind faptul că activitatea este mult redusă pe timpul iernii.