Cu siguranță, MAX Trailer este un nume bine cunoscut printre transportatorii rutieri din România, calitatea trailerelor sale produse în fabrica din Polonia și know-how-ul grupului Faymonville, fiind apreciată pe întreg continentul European. Un rol important în succesul său pe piaţa noastră îl are însă și importatorul unic al mărcii pentru România, compania CTE TRAILERS.
Fondată în anul 2002, CTE TRAILERS a cunoscut o dezvoltare permanentă, jucând un rol important pe piaţa locală de vehicule comerciale specializate prin intermediul celor 11 mari producători de renume european care îi reprezintă. Astfel, pentru toate produsele comercializate firma oferă servicii complete de post-vânzare, respectiv reparaţii în perioada de garanţie și post-garanţie precum și vânzarea de piese de schimb originale.
Gama MAX cunoaște un succes real printre transportatorii specializați din țara noastră, datorită versatilității constructive, fiabilității, capacității de încărcare mărite, dar și a unei greutăți proprii scăzute.
Trailerul MAX600 poate fi comandat în varianta cu platformî complet dreaptă sau semi-coborâtă, și sunt dedicate cuplării la un camion normal. De exemplu, un camion de șantier cu benă poate tracta un MAX600 cu alveole încărcată cu un utilaj care poate face parte din clasa superioară de peste 30 tone.
Gama MAX de trailere include 6 variante constructive: MAX 100, MAX 200, MAX 300, MAX 410, MAX 510 și MAX 600, cu configurații între 2 și 6 axe. Toate modelele au lățimea standard de 2.540 mm, cu posibilitatea de extindere până la 3.000 mm.
MAX600 – platformă cu proțap virator cu 3 sau 4 axe
Cu o greutate totală admisă de 31.500 kg, în varianta de 3 axe, aceasta oferă o sarcină utilă impresionantă de 24.298 kg și o înălțime de cuplare cuprinsă între 830 și 1.100 mm. Platforma de încărcare poate fi dreaptă sau semicoborâtă (cu diferență de nivel în segmentul de gât cât și pentru partea din spate). Astfel, ampatamentul său este de 1.360 mm, lungimea platformei este cuprinsă între 7.500 și 9.300 mm, fiind echipată cu rampe simple ce pot fi deplasate manual, din aluminiu, sau cu rampe simple sau duble hidraulice.
Lățimea platformei este de 2.540 mm, putând însă să fie echipată, la comandă, cu extensii laterale de 230 mm pe fiecare parte.
Totodată, varianta constructivă de platformă semicoborâtă poate fi configurată fie cu canal pentru brațul de excavator, fie cu 2 rânduri de alveole (o alveolă între axa 2 și 3 cu dimensiunea de 2.380 x 970 x 300, și o a doua între axele 3 și 4, cu dimensiunea de 1.365 x 700 x 300 mm.
Pentru asigurarea mărfi, sunt disponibile șase perechi de inele de ancorare îngropate în platforma de încărcare.
Varianta de platformă MAX600 cu 3 axe are o masă totală de 31.500 kg, dintre care 6.300 masă proprie și 25.200 kg sarcină utilă. Înălțimea de încărcare este de 900 mm.
Varianta mai mare MAX600 cu 4 axe și alveole pentru roțile utilajului de transportat oferă nu numai garanția unei încărcări pe axe corectă, dar și siguranța că mașina transportată nu depășește înălțimea maximă admisă pe șosea, podeaua fiind coborâtă la 860 mm. Acest trailer cu masa proprie de 9.202 kg poate transforma o încărcătură utilă, de exemplu un utilaj cu greutatea proprie de până la 32.798 kg.
Dotări standard ale platformei MAX 60
– Axe cu suspensie pneumatică, cu frână cu tambur, cu supapă de ridicare/coborâre,
– Anvelopă 235/75 R17.5, la alegerea producătorului,
– Protecție de calitate superioară și de lungă durată împotriva coroziunii a șasiului sudat asigurată printr-un grund epoxidic 2K și un strat superior de înaltă calitate cu 2 componente 2K așternut direct pe metal,
– Partea din spate metalizată și vopsită conform RAL 9010,
– Sistemul electric este conform reglementărilor UE, de 24 volți,
– Lumini reflectorizante roșii sau galbene, conforme cu reglementările UE, montate în partea din spate a remorcii,
– Bandă reflectorizantă galbenă conform reglementarilor UE, pe toată lungimea și în spate,
– Sistem de frânare WABCO conform reglementărilor UE cu sistem EBS-E, fără conexiune la camion,
– Suport pentru far în spatele remorcii.
– Pe dreapta și stânga în zona față și în spatele trailerului unnt montate suporturi pentru panourile de avertizare și priză,
– Boghiu cu o bară de remorcare de +/- 1.750 mm lungime, cu ochi de remorcare cu 50 mm diametru.