Societatea Elecaustro S.A., cu sediul în Cuenca, Ecuador, a primit un contract important, prin care urma să facă planificarea în timp și să construiască cel mai mare parc eolian din țară, în provincia Loja. Parcul eolian numit Minas de Huascachaca include 14 turbine eoliene cu o capacitate totală instalată de 50 MW.
Contractul pentru transportul turbinelor a fost atribuit companiei columbiene Transportes Montejo, specializate în transportul și ridicarea echipamentelor agabaritice. Printre multe alte trailere și echipamente de ridicare moderne, flota auto a firmei Montejo include un sistem de ridicare pentru paletele turbinelor model Goldhofer FTV 550, acesta oferind un moment de încărcare maxim de nu mai puțin de 550 mt.
Soluții eficiente de rotire și înclinare a încărcăturilor agabaritice
Acest trailer reprezintă în prezent cea mai bună soluție dedicată transportului palelor de turbine eoliene de ultimă generație, lungi și grele, cu un diametru al rotorului de până la 3,4 m. Marele avantaj al acestor dispozitive de ridicare a palelor elicei dezvoltate de către Goldhofer este reprezentat de sistemul original de rotire liberă a acestora în jurul propriei axe pentru ca vântul să nu bată direct pe ele în timpul transportului. De asemenea, palele elicei pot fi înclinate după cum este necesar până la un unghi maxim de 60° pentru a trece peste sau sub obstacole.
Astfel, datorită acestui sistem se obțin economii enorme, deoarece reduce la maxim necesitatea de a face modificări sau chiar săpa în infrastructura rutieră. Cu sistemul de ridicare FTV 550 montat pe un modul greu Goldhofer THP/SL, Transportes Montejo a reușit să transporte palele lungi de 73 m pentru o turbină eoliană Dongfang de 4 MW pe drumul șerpuitor care duce de la parcul eolian situat pe un platou la altitudine mare din Regiunea montană Anzi. Pe acest drum montan dificil sistemul de ridicare Goldhofer FTV a oferit o demonstrație convingătoare a capacităților sale, echipajul Transportes Montejo ridicând și rotind cu pricepere lamele pentru a evita contactul cu pantele abrupte pe măsură ce trailerul se deplasa cu viteză foarte mică.
Bauma 2022 – zona exterioară North FN 823
Goldhofer va prezenta în cadrul expoziției din apropierea orașului Munchen, Germania, o serie de trailere și soluții tehnice de ultimă generație, precum și o premieră mondială pentru industria de construcții și transport greu.
Cum poate fi gestionată o gamă largă de activități de transport grele în mod fiabil, durabil și mai ales rentabil? Răspunsurile practice la această întrebare cheie pentru industria construcțiilor și a transportului agabaritic vor fi oferite în cadrul standului impresionant Goldhofer de la Bauma.
Pe scurt, printre numeroase prezentări și premiere mondiale, punctul culminant va fi reprezentat de premiera mondială a unui concept de vehicul complet nou: „SERIA FT“. Acesta oferă o flexibilitate operațională remarcabilă, combină manipularea simplă cu versatilitatea necesară pentru a satisface o mare varietate de tipuri de transport.
La München, Goldhofer va prezenta, de asemenea, cel mai recent membru al familiei „STAR“, numit „TRAILSTAR“, prezentat deja în cadrul unei alte importante expoziții dedicate transporturilor rutiere: IAA Transportation. Această remorcă cu suspensii pneumatice, cu trei până la cinci axe este o strutură nouă, ce prezintă o gamă largă de caracteristici ce urmăresc utilizarea optimă a zonei de încărcare și a centrului de greutate, la care se adaugă o manevrabilitate excelentă.
O altă mare atracție în cadrul standului va fi un alt model din gama »STEPSTAR«: noul sistem de direcție »STEPSTAR« Z.