Compania Powertek activează pe piața din România din anul 2004, având peste 20 de ani de activitate în domeniul echipamentelor de construcție. În prezent, Powertek este dealer pentru stațiile de asfalt Marini, marca de excavatoare Kato, stațiile de betoane mobile și fixe marca MCMIX.
MARINI este un partener important al companiei Powertek, și prin introducerea noii generații de stații BE TOWER răspunde cu succes cerințelor actuale ale piețe, acestea având un randament maxim de până la 240 t/h.
Stațiile de asfalt BE TOWER sunt proiectate și fabricate în Italia, combinând tehnologia de ultimă generație cu performanțele excelente de lucru, totul la un preț atractiv. Designul compact original se integrează perfect în cadrul unei organizări optime a șantierului. În afara prețului competitiv, noua generație de stații garantează utilizatorului costuri reduse de operare, de gestionare, transport, asamblare și întreținere.
Care sunt caracteristicile prin care stațiile de asfalt MARINI sunt unice pe piață
Inovația & Tehnologia – atenția la emisia de gaze si mirosuri
Performanță optimizată: circuitul de gaz este optimizat datorită configurației turnului de filtrare și uscare,
Design Compact: datorită unei amprente reduse la sol, BE TOWER se integrează cu ușurință în mediul înconjurător. Comparativ cu o stație tradițională cu componente la sol, BE TOWER economisește până la 40% din spațiul șantierului,
Controlul Consumului: software-ul avansat și invertoarele optimizează consumul centralei, ținându-l sub control,
Izolație Optimizata: principalele puncte ale stației (sită, buncărele de sub sită, containere de depozitare, filtru etc.), precum și rezervoarele de depozitare ale bitumului sunt placate cu material izolator supradimensionat, ce garantează punți termice reduse.
Evoluția: programe de software pentru end-user care vin cu o viziune noua
Aditivi: designul inovator al stației permite utilizarea tuturor tipurilor de aditivi. Un kit opțional poate fi integrat în instalație în orice moment,
Warm Asphalt Mix (WMA): de obicei, mixtura asfaltică ce se obține prin tehnologia WMA este produsă la o temperatură mai mică cu 30 °C, comparativ cu HMA (Hot Mix Asphalt), care lucrează la 150o – 180oC. Cu toate acestea, la fel ca și în cazul HMA, performanțele sunt la fel de ridicate. Diferenșa este dată, din punctul de vedere al utilizatorului, de economiile importante de energie realizate prin utilizarea WMA.
Transportul, asamblarea, întreținerea și siguranța: stațiile sunt proiectate de către specialiști din domeniu
Transport: orice camion, tren sau navă pot încărca containerele Marini și le poate expedia în întreaga lume în cel mai scurt timp posibil. Fiecare piesă este protejată împotriva agenților meteorologici (foarte dăunători în cazul transportului maritim), daunelor accidentale rezultate din manipulare, sau din furtul pieselor componente,
Montare Rapida: toate modulele sunt pre-asamblate din fabrică, unde sunt efectuate, de asemenea, teste înainte de expediere pentru a economisi timp și pentru a preveni problemele ce pot apare la locul de asamblare,
Întreținere: accesul ușor la toate părțile sale asigură o siguranță sporită și operațiuni de întreținere mai rapide,
Siguranța: stația este concepută pentru a tine cont de siguranța personalului și pentru a preveni accidentele.
Reciclarea: procentul mare de RAP (asfalt vechi reciclat) care se poate utiliza in producția de asfalt nou
Marini a ales sa privească în viitor, realizând acest pas esențial în managementul stațiilor de asfalt. Motivul care a stat la baza acestei decizii a fost alinierea cu efortul autorităților de a asigura protecția mediului. Astfel, prin utilizarea asfaltului reciclat se realizează o reducere a cantității de deșeuri rezultate din deteriorarea rețelei de drumuri. Utilizarea unei cantități mari de RAP rezolvă problemele uzuale, precum cele legate de stocare aferente materiilor prime, dar și de utilizare a unor cantități mari de agregate minerale care au costuri din ce în ce mai mari de extragere și prelucrare. Nu în ultimul rând, se reduce necesarul de bitum nou, care este un material foarte scump.
Costurile mai mici: economie la costurile totale pentru fiecare tonă
Investiția într-o stație MARINI BE TOWER asigură proprietarului producerea unui asfalt de cea mai bună calitate prin tehnologia HMA (Hot Mixed Asphalt – asfalt la temperatură înaltă) la un preț imbatabil. Fiecare componentă a costului total al unei tone asfalt obținută prin tehnologia HMA este luată în considerare, acestea incluzând: forța de munca, tehnologia de reciclare, agregate, costurile de transfer, piese de schimb, energia folosită pentru a încălzi/usca agregatele, tehnologia de procesare a energiei electrice, energia folosită pentru păstrarea temperaturii bitumului.
Designul inovator al stației de asfalt permite utilizarea tuturor tipurilor de aditivi. Astfel, un kit opțional poate fi integrat în instalație oricând pentru a utiliza fibre de celuloză, pigmenți și polimeri pentru a modifica bitumul (ceară, EVA, SBS, latex), bitum transparent, pulbere de cauciuc,
agenți anti-decapare.
De asemenea, stația, cu o investiție minimă, permite obținerea asfaltului la temperatură joasă (WMA Warm Mix Asphalt), acesta fiind produs la o temperatură mai mică de 30 °C, acesta având calități similare cu cel obținut prin tehnologia HMA, dar cu un consum redus de energie.
În concluzie, producătorul Marini creează și implementează permanent noi tehnologii pentru a fi cu un pas în fața cerințelor actuale ale utilizatorilor, echipa sa de specialiști concentrând-se sa ofere soluții de ultima generație în domeniul construcțiilor.