Producătorul Hyundai Heavy Industries Europe (HHIE) a înregistrat în 2013 o creștere a vânzărilor de echipamente și utilaje pentru construcții de 3%, comparativ cu anul anterior.
Cota de piață pe segmentul echipamentelor de peste 8 tone a crescut, de asemenea, cu 30%, un rezultat excelent, ținând cont de faptul că piața echipamentelor din Europa este diversificată și saturată, în același timp. În ceea ce privește divizia de piese de schimb, compania a raportat o majorare de 12%, față de rezultatele din 2012.
Alain Worp, directorul de vânzări de echipamente pentru construcții a declarat că obiectivul Hyundai Heavy Industries Europe numărul unu pentru anul 2014 va fi creșterea cotelor de piață pe toate segmentele în Marea Britanie, Germania și Franța, dar și în alte țări europene.
Strategia companiei pentru anul acesta, care vizează extinderea rețelei de distribuție și dezvoltarea portofoliului de echipamente și utilaje se bazează în primul rând pe faptul că atât economia europeană, cât și industria de echipamente vor înregistra o revenire ușoară. Reprezentantul Hyundai Heavy Industries Europe a mai adăugat că progrese ale rețelei de distribuție și ale cotei de piață vor exista și pe piața din Europa de Est, care este una dintre cele mai puternice regiuni pentru vânzarea de echipamente și utilaje, subliniind că țara în care se vor raporta cele mai mari vânzări va fi Marea Britanie.