Informaţii la ziNewsOnlineslide

Creșteri pe piața produselor premium de zidărie

Vânzările de produse premium au avut în 2013 o pondere de circa 15% din piața de zidărie termoizolantă din beton celular autoclavizat din România, potrivit estimărilor realizate de Xella Ro, reprezentanța locală a unui important producător mondial de produse de zidărie.

Datele arată că vânzările de produse premium în piața de BCA au crescut anul trecut cu peste 10%. Potrivit Xella Ro, valoarea pieței de BCA a scăzut în 2013 cu aproximativ 5%, chiar dacă volumul a rămas la un nivel similar. Principala cauză a scăderii este reprezentată de creșterea ponderii produselor economice.

Pe piața de zidărie din România, consumatorii  tind să se grupeze în două mari categorii: cei care caută produse de calitate superioară și cei care sunt interesați de materialele cele mai ieftine. Datele din piața de BCA și cărămidă au evidențiat totodată o puternică polarizare a cererii în funcție de prețurile produselor.

Compania germană Xella produce și comercializează în România o gamă extinsă de soluții constructive de zidărie termoizolantă sub brandul YTONG. Vânzările reprezentanței din România au crescut în 2013 cu peste 10%,  până la aproximativ 9,8 milioane Euro. Pentru 2014, reprezentanții Xella Ro se așteaptă la o evoluție ascendentă a cererii de produse de zidărie premium, principalul obiectiv al companiei fiind consolidarea operațiunilor la nivel local.

Articole similare

1 din 945