Compania producătoare de materiale de construcții Cemex a înregistrat în cel de-al patrulea trimestru din 2014 vânzări în valoare de 3,3 miliarde de dolari (3,3 miliarde de euro), o creștere de 5% față de aceeași perioadă a anului anterior.
Potrivit ultimelor rezultatelor financiare, veniturile companiei au crescut cu 6%, la nivel global, atingând valoarea de 15,7 miliarde de dolari (13,8 miliarde de euro), performanțe pe care reprezentanții Cemex le atribuie strategiei de prețuri competitive și volumelor mari de vânzări din Mexic, Statele Unite ale Americii, America Centrală, regiunile asiatice și Caraibe.
„Volumele crescute de vânzări alături de prețurile competitive practicate în majoritatea regiunilor reflectă eficiența strategiei Cemex care pune calitatea produselor pe primul loc. Pe parcursul acestui an vom continua să reducem valoarea datoriilor la suma de 1,2 miliarde de dolari (1,60 miliarde de euro) și a activităților de refinanțare la valoarea de 5 miliarde de dolari (4,4 miliarde de euro)”, a afirmat Fernando A. Gonzalez, CEO Cemex, care a explicat că aceasta este cea mai mare creștere trimestrială și anuală a cash-flow-ului companiei, din ultimii cinci ani.
O influență pozitivă asupra vânzărilor înregistrate de Cemex în 2014 a avut-o și schimbul de operațiuni pe care Cemex l-a realizat cu Holcim, pentru fabricile de ciment din Germania și Cehia, care au primit aprobarea în luna octombrie a anului trecut.