Volvo Trucks continuă să îmbunătăţească productivitatea pentru domeniul construcţiilor, lansând încă cinci noi caracteristici, printre care Direcţia Dinamică Volvo pentru punţi faţă duble şi creşterea sarcinii pe punţile faţă.
În plus, faţă de introducerea unei bare de protecţie pentru transporturi grele pentru seria Volvo FH şi a Sistemului de control automat al tracţiunii pentru modelul Volvo FMX- premieră în industrie, acum sunt disponibile încă cinci noi caracteristici:
Direcţie Dinamică Volvo pentru punţi faţă duble care este disponibilă acum pentru autocamioane cu punţi faţă duble, o configuraţie întâlnită frecvent în operaţiile de construcţii. Deoarece autocamioanele transportă adesea încărcături sau suprastructuri foarte grele, beneficiile pot fi observate cu uşurinţă de către şofer.
Sarcini mai mari pe puntea faţă, punţi faţă duble: autocamioanele de mare tonaj de la Volvo cu punţi faţă duble au o capacitate tehnică maximă crescută de la 18 la 20 de tone. Clienţii beneficiază de o productivitate îmbunătăţită şi de mai multă flexibilitate. O capacitate mai mare de încărcare pe punţile faţă permite, totodată, o mai mare libertate de alegere a configuraţiilor macaralelor şi oferă posibilitatea instalării pe punţile faţă a altor aplicaţii, cu o greutate substanţială.
Autocamioane cu cinci punţi, 10×4 şi 10×6: În vederea respectării solicitărilor de aplicaţii mai grele atât pe autostrăzi, cât şi pe şantierele de construcţii, Volvo Trucks lansează acum vehicule cu 5 punţi, direct din fabrică. Cele două punţi faţă permit o încărcare maximă de până la 20 de tone, iar cele trei punţi spate pot accepta până la 36 de tone, ceea ce înseamnă o sarcină utilă crescută şi o mai mare flexibilitate pentru clienţi.
Suspensie pneumatică spate, în combinaţie cu punte motoare faţă (Volvo FMX): acum este posibilă combinarea unei suspensii pneumatice spate cu o punte motoare faţă, ceea ce oferă cel mai înalt nivel de confort chiar şi pentru autocamioanele cu tracţiune integrală.
Sistem electronic de frânare pentru frâne cu tambur: de acum, şi clienţii care solicită frâne cu tambur, pentru operaţii în condiţii cu nivel deosebit de ridicat de praf sau umiditate, pot beneficia de avantajele Sistemului electronic de frânare de la Volvo (EBS) care oferă accesul la o gamă de funcţii inteligente, precum Sistemul de asistenţă la pornirea din rampă (Hill Start Aid), pentru un control superior pe pantele abrupte.