Un încărcător frontal atât de bine proiectat încât este bun la toate. Mai bine zis, chiar dacă sectorul construcţiilor reprezintă principala opţiune atunci când achiziţionezi un încărcător frontal pe roţi CASE 721F, trebuie știut că acesta poate mult mai mult… Varianta CASE 721F XT este special proiectată pentru activităţi extrem de solicitante, precum cele de reciclare a deșeurilor, a resturilor lemnoase, transport și de încărcare a compostului pentru fabricile de bio-combustibil dar și pentru activităţi portuare de încărcare/descărcare sau transport logistic. Poate manevra și procesa o varietate mare de materiale din staţiile de reciclare, precum pământ, pietre, agregate, lemn, ambalaje din plastic, deșeuri biodegradabile, cărămizi și deșeuri plastice.
CASE 721F XT poate duce la bun sfârșit dificila sarcină de a încărca materiale abrazive, cum ar fi cărămizi sparte, pietre și soluri contaminate, dar și alte tipuri de deșeuri, permiţând montarea unei mari varietăţi de echipamentele de lucru. Acesta poate fi echipat cu o cupă de 2,7 mc care suportă o sarcină utilă de până la 5,4 t.
Dincolo de robusteţea structurii metalice, motorul și axele reprezintă elementele definitorii ce fac diferenţa dintre un utilaj rezistent, bun la toate, și unul creat strict pentru o anumită activitate. Din acest motiv, CASE 721F XT este echipat cu un motor de ultimă generaţie Stage IV produs de către FTP Industrial, a cărui fabrică produce peste 500.000 de motoare pe an, și care se mândrește cu motoarele special concepute aici pentru a doborî recorduri mondiale. Acesta nu are nevoie de supapă de admisie a gazelor EGR și nici de filtru de aer PDF pentru curăţarea gazelor arse rezultate. În plus, construcţia sa simplă garantează o utilizare îndelungată, aici un rol important jucându-l eliminarea sistemului suplimentar de răcire a gazelor arse, sistem întâlnit la majoritatea motoarelor de ultimă generaţie. Designul unic ușurează mentenanţa și îl face extrem de eficient din punct de vedere al consumului de combustibil. Siguranţa este, de asemenea, mărită prin eliminarea nevoii de a folosi Filtrul de Particule Diesel sau a răcirii suplimentare, ceea ce înseamnă că carcasa motorului este mai compactă, rezultatul fiind o vizibilitate superioară în partea din spate a utilajului, un aspect extrem de important în ceea ce privește siguranţa, atunci când acesta lucrează într-un astfel de mediu aglomerat.
Axe heavy-duty
Cuplul înalt livrat de către motor trebuie utilizat cu măsură, pentru a reduce consumul orar, și de acest lucru se ocupă sistemul de transmitere a mișcării ProShift, dar și la maxim, atunci când este nevoie. Dar, pentru a trece peste obstacole, cu cupa încărcată la maxim, sau pentru a ataca pante cu grad mare este necesar un sistem de axe extrem de robust, mai ales că vorbim de un utilaj cu toate roţile motoare.
Axele heavy-duty ale încărcătorului CASE 721F XT sunt formate din trei părţi, astfel deși sunt mai mari și mai dure decât la alte modele, acestea sunt mult mai ușor de întreţinut. Sistemul de frânare cu disc umed, acoperite cu bronz sinterizat și montate în fiecare butuc al roţii este eficient, iar acest lucru poate fi apreciat mai ales atunci când este necesară frânarea de urgenţă, dar și rezistent la o exploatare intensivă. Aceste calităţi tehnice permit folosirea unor anvelope L5 sau unor roţi pline, în cazul mediilor abrazive. Rezultatele testelor confirmă eficienţa acestora: o uzură a roţilor redusă cu 20 – 30%, deoarece nu există fenomenul de alunecare între roţi, consum de combustibil redus, datorită faptului că nu există frecări periculoase în interiorul mecanismului diferenţial și intervale mai mari între două întreţineri programate.
Pentru medii prăfoase
Utilizarea unui utilaj pentru manipularea îngrășămintelor, a cerealelor, a hranei pentru animale șamd în incinte duce invariabil la înfundarea radiatorului, mai devreme sau mai târziu. CASE 721F XT este pregătit cu o soluţie 100% viabilă, și anume kitul Heavy Duty de răcire. Acesta include un filtru subţire suplimentar montat în interiorul radiatorului pentru particulele mari, interiorul radiatorului este etanș, garantând răcirea și filtrarea 100%, dar și suprafeţe mai mari pentru schimbul de căldură, acestea asigurând și autocurăţarea ventilatorului, evitându-se astfel înfundarea lui.