Înfiinţată în anul 1997, compania Holleman Romania a avut o dezvoltare rapidă, devenind cel mai mare transportator român în domeniul agabaritic. Firma oferă servicii integrate de transport agabaritic, project cargo, manipulări și relocări industriale și instalări turbine eoliene, fiind un lider al pieţei transporturilor agabaritice și grele din România și din toată Europa de Est (Bulgaria, Serbia, Ucraina, Moldova și Ungaria).
Cel mai important transportator specializat din România reprezintă un simbol al voinţei de a învinge – condiţiile meteo, greutatea sau gabaritul echipamentelor transportate nefiind un impediment pentru a aduce, întotdeauna în plan, fiecare misiune la bun sfârșit. Tenacitate, profesionalism, experienţă acumulată în cei aproape 20 de ani de transport, iată câteva trăsături prin care Holleman este definită chiar de către partenerii săi.
Dar dincolo de mașini și tehnologii, forţa companiei este reprezentată de către cei aproximativ 200 de angajaţi specializaţi, dintre aceștia făcând parte oamenii de vânzări și cei de la planificare, șoferii, mecanicii, montatorii, electricienii, macaragiii, automatiștii șamd.
Pentru a răspunde celor mai exigente cerinţe și a putea face transporturi agabaritice până în cele mai îndepărtate colţuri ale Europei și nu numai, Holleman investește permanent într-o flotă de mașini specifică domeniului de transport agabaritic. În prezent, dispune de cel mai mare și performant parc auto din industria transporturilor speciale (agabaritice și grele) din ţară și din Europa de Est, diversificat în funcţie de necesităţile clienţilor. Majoritatea autotractoarelor sunt moderne și de mare putere, fabricate mai ales de către Mercedes Benz, Volvo, dar și DAF sau Scania.
Trailerele sunt achiziţionate de la producători tradiţionali precum Goldhofer, Broshuis, Nooteboom, Meusburger și Faymonville.
Report
Una dintre operaţiunile speciale realizate anul trecut de către compania Holleman a fost transportul unor piese speciale din Thailanda, împărţite în două loturi, destinaţia finală fiind orașele Galaţi și Bratislava.
Cea mai mare piesă, Cargo Galaţi, cu un gabarit de 872 x 740 x 436 cm și 74.500 kg (converter vessel).
Operaţiunile desfășurate de către compania Holleman au fost următoarele:
Transbordarea de pe navă pe barjă în Constanţa.
Transport combinat barjă – rutier pentru marfa transportată la Galaţi.
Transport pe barjă pentru Bratislava.
Transbordarea mărfii la Galaţi s-a făcut cu ajutorul unei macarale plutitoare de 100 t.
Piesa de 74.500 kg a fost transportată cu ajutorul unui trailer Goldhofer cu 8 axe tractat de un cap tractor Mercedes Actros cu o putere de 550 CP.