Târgul a fost o ocazie de a prezenta în premieră BKT Virtual Experience, noua platformă digitală a mărcii pentru utilizatori. Peste 10.000 de conectări înregistrate în timpul evenimentului de la Bologna.
Rezultate excelente la EIMA pentru BKT, care, după mai bine de un an, a revenit pentru prima dată fizic la expoziție pentru a se întâlni cu clienții, utilizatorii și partenerii.
Cu peste 270.000 de vizitatori, EIMA a confirmat că este un adevărat succes, depășind toate așteptările inițiale: aceasta este o cifră încurajatoare care indică, în sfârșit, o revenire parțială la normalitate. O normalitate care, pe viitor, promite însă să fie mai „hibridă”, cu o componentă digitală care se va împleti din ce în ce mai mult cu prezența fizică. Lunile care tocmai au trecut, cu restricțiile și limitările binecunoscute, au dat, de fapt, un impuls decisiv proceselor de digitalizare: o tendință pe care BKT nu a ezitat să o adopte.
EIMA a fost o demonstrație în acest sens. Marca a decis să amenajeze standul cu un concept complet nou: pentru prima dată, compania a decis să nu-și expună produsele, ci să le descrie în format digital prin noi metode și canale, cum ar fi BKT Virtual Experience, previzualizată în timpul expoziției.
Acesta este un nou instrument digital care, prin intermediul unei platforme virtuale, vă permite să explorați în detaliu lumea BKT. Prin intermediul BKT Virtual Experience este posibil să navigați pentru a descoperi toate noutățile despre produse, sponsorizări și mărturii directe de la utilizatorii mărcii, să interacționați cu alți utilizatori online și să stabiliți întâlniri cu experții BKT.
Acest instrument s-a dovedit a fi deosebit de valoros și pentru persoanele care nu au fost prezente fizic la expoziție, în special pentru utilizatorii internaționali, care au putut afla cele mai recente noutăți despre marcă prin conectarea de la distanță la platformă.
„În cele patru zile ale târgului, au fost înregistrate peste 10.000 de conectări la BKT Virtual Experience și au avut loc peste 60 de întâlniri virtuale cu experții BKT – declară Lucia Salmaso, Directorul executiv al BKT Europe – Sunt cifre care corespund pe deplin așteptărilor noastre și care demonstrează curiozitatea și interesul pentru acest nou canal..”
BKT Virtual Experience completează și îmbogățește instrumentele și canalele disponibile pentru ca utilizatorii să se apropie de lumea BKT. Pentru viitor, compania intenționează să exploreze și să dezvolte în continuare această abordare prin extinderea lumii virtuale la mai multe segmente și prin creșterea posibilităților de interacțiune.
Următoarea întâlnire cu inovațiile de la Agritechnica nu trebuie ratată.