Oficial, începând cu data de 9 mai, noul sediu Ford Trucks din România și cel mai mare din Europa este activ. Și cum un nume puternic cu o experiență de peste 70 de ani în producția de camioane avea nevoie de un dealer pe măsură, prezența pe piața locală nu putea fi făcută altfel decât prin intermediul celui mai bun partener posibil, Cefin Trucks, acesta luându-și angajamentul să facă din Ford Trucks lider de piață.
Situat pe autostrada A1, la km 13,2, în cea mai mare zonă industrială a României, noul sediu îndeplineşte cele mai exigente standarde Ford Trucks şi oferă servicii complete: vânzări, servicii postvânzare şi piese de schimb.
Un centru full-service de top
Centrul Ford Trucks beneficiază de o suprafață dedicată de 17.000 mp, vizibil pentru șoferii care vin dinspre Pitești spre București pe autostrada A1. Spațiul central, cu o amprentă la sol de 3.900 mp, găzduiește 3.000 mp de service și depozit piese schimb și 1.700 mp de birouri, în special la etaj. Parcarea betonată de 13.000 mp este special pregătită cu toate dotările specifice pentru livrarea camioanelor Ford în întreaga țară. Service-ul autorizat Ford Trucks este complet renovat și modernizat conform standardelor corporatiste și tehnice ale Ford Trucks, fiind format din 9 linii de lucru: 7 linii de reparații cu elevatoare, o linie ITP și 1 linie de spălare a camioanelor.
Compania va acoperi toată piața din România cu personalul propriu de vânzări, estimat a ajunge la 24 de persoane până în primul trimestru al anului 2018. Prezența în cele mai importante zone ale țării va fi asigurată de sucursalele existente ale Cefin Trucks (București, Arad, Deva și Timișoara – deja operaționale), dar și de către sediile partenerilor.
Mai multe detalii legate de inaugurarea noului sediu Ford Trucks în București și despre planurile ambițioase ale brandului pe piața locală, ne-au fost oferite de Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks.
Utilaje&Construcții: Care este investiția totală pe care ați facut-o în centrul Ford Trucks?
Stefano Albarosa: Până în prezent, am investit 400.000 euro în infrastructură, 3,5 milioane de euro în finanțare, la care se adaugă investiția inițială care a fost făcută pentru construirea centrului, în valoare de 7 milioane de euro și investiția în cele 40 de camioane pe care le avem disponibile.
Utilaje&Construcții: Care este ținta de vânzări de camioane Ford pentru următorii ani, pe piața locală?
Stefano Albarosa: Am început cu obiectivul clar de a deveni lideri pe piața de camioane din România. Îl vom îndeplini în timp. Obiectivul de vânzări pentru primul an, prezentat la finele anului 2016, era de 104 unități, care a crescut apoi la 120 de unități și este în permanență revizuit. Ne focusăm în mod special pe segmentul de camioane de construcții și pe vehicule de transport. Vedem din ce în ce mai multe camioane Ford pe drumurile internaționale, sunt produse de înaltă calitate, la prețuri extrem de competitive, cu o rețea foarte puternică în spate. Cu noile camioane Ford, fiecare kilometru parcurs va fi mai puțin costisitor, asta este promisiunea pe care o facem clienților noștri.
Utilaje&Construcții: Cum credeți că se va dezvolta piața de camioane de construcții în viitorul apropiat?
Stefano Albarosa: În România, conform statisticilor, anul trecut au fost vândute doar 1.000 de unități de camioane de construcții, ceea ce nu este normal, întrucât ar trebui să reprezinte cel puțin 30-40% din totalul pieței. Aceste segment reprezintă focusul nostru principal, pentru că vedem un potențial foarte mare. Pe termen scurt, vânzările de camioane de construcții se vor dubla. Pe termen mediu, adică în 3-5 ani, volumul de camioane de construcții vândute va atinge 30-40% din totalul pieței.
“Suntem încântați că am adus brandul Ford Trucks în România. Cefin Trucks este un partener foarte important pentru noi, care face acum parte din familia noastră. Vom clădi pe baza experienței de 20 de ani pe care echipa de aici o deține, și ne așteptăm să avem 6 centre de acest gen în România, până la sfârșitul lui 2018. Ford Trucks și-a mărit constant rețeaua de dealeri, astfel că suntem prezenți în Orientul Mijlociu, nordul Africii, Rusia și Turcia, iar acum în Europa de Est, care este o piață prioritară pentru noi. România are un mare potențial economic, cu oportunități de dezvoltare în sectoarele de minerit, construcții, și infrastructură” – Lisa King, Director Adjunct Ford Otosan.
“Inginerii Ford Trucks au adus îmbunătățiri uriașe noilor camioane de construcții. Mai întâi, au mărit performanța motorului, care este acum 50% mai puternic, comparativ cu versiunea anterioară. Și performanța de frânare a fost îmbunătățită la 400 kW, cea de motor, și 600 kW cea de frânare auxiliară, care este opțională, performanța totală de frânare ajungând 1.000 kW. În plus, a fost adusă o ajustare de 2% razei de întoarcere, dar și intervalului de service, care este acum de 1.500-2.200 de ore, foarte bun, comparativ cu cel al competitorilor. De asemenea, TCO – Costul Total de Operare a fost redus cu 25%, iar consumul de combustibil cu 8,5%. Clienții noștri vor câștiga bani, conducând camioanele Ford” – Müdürü Armagan Hazar, Senior Manager -Marketing, Business Development &Strategy, Ford Otosan.