Constructii civileInformaţii la ziNewsOnlineServicii si consumabileslide

Cemacon a depășit cifra de afaceri netă obținută în 2014

În perioada ianuarie – septembrie 2015, Cemacon, al doilea mare producător de blocuri ceramice din România, a depășit cu un milion de lei cifra de afaceri netă pe întreg anul 2014.

Compania a încheiat primele trei trimestre din 2015 cu o creștere de 17% a cifrei de afaceri nete, bazată, în principal, pe creșterea vânzării de cărămidă, depășind astfel pragul de 56 milioane lei la nouă luni. Pe fondul performanței operaționale și al reflectării contabile a restructurării creditelor, Cemacon a încheiat primele nouă luni cu un profit net de 15,97 milioane lei.

“Redeschiderea facilității de producție de la Zalău ne-a permis să creștem volumele totale vândute, însă cea mai mare reușită este faptul că avem o creștere valorică ce excede creșterea cantitativă, prin îmbunătățirea prețului mediu de vânzare”, a declarat Liviu Stoleru, Director General și Președinte al Consiliului de Administrație Cemacon.

Creșterea vânzărilor a fost posibilă datorită cantităților suplimentare obținute prin reoperarea fabricii Cemacon de la Zalău, care a determinat creșterea capacității totale de producție cu 30%. Fabrica de la Recea, cea mai nouă și modernă fabrică de profil din România, inaugurată în 2010, a funcționat la capacitate maximă și costuri competitive. În al treilea trimestru, a continuat îmbunătățirea nivelului marjelor de vânzare odată cu consolidarea poziționării premium a produselor EVOCERAMIC, cel mai performant portofoliu de produse de pe piață.  Și vânzarea de buiandrugi ceramici a crescut în 2015 și a contribuit la atingerea nivelului de 56 milioane de lei al cifrei de afaceri nete.

2015 este anul în care s-a finalizat restructurarea Cemacon, un model de succes de restructurare financiară și operațională a unei companii din România.

Obiectivele Cemacon pentru anul în curs includ consolidarea și dezvoltarea afacerii, prin creșterea cifrei de afaceri cu 35% față de anul anterior și un nivel al profitului operațional de minim 17%, atingerea unei cote de piață naționale de 18% și creșterea atractivității companiei  în rândul investitorilor prin obținerea de profit net la sfârșitul anului.

Articole similare

1 din 950