Producătorul european de trailere Faymonville oferă în prezent cea mai completă gamă de semi-trailere existentă pe piață. Cu peste 3.000 unități de transport produse în fiecare an, de la transporturi standard la cele speciale, agabaritice, industriale, trailerele producătorului belgian pot fi văzute la lucru pe șosele, șantiere navale sau chiar acolo unde nu există drumuri special amenajate. Practic, datorită construcției modulare sau a liniei de șasiuri auto-propulsate, sistemele de transport Faymonville pot transporta orice, oriunde în lume, indiferent de dimensiuni, la sarcini utile cuprinse între 15 și 15.000 tone.
Prezent în 125 de țări de pe continentul European, America de Nord precum și pe alte continente, producătorul Faymonville este capabil să ofere soluțiile de transport optime pentru orice tip de încărcătură. Gama sa extinsă de semi-trailere oferă o flexibilitate unică pe piață din punctul de vedere al sarcinilor transportate, proprietarul unui trailer de la Faymonville putând utiliza același șasiu de bază, cu sau fără diferite extensii, pentru transportul a diferite tipuri de încărcături utile.
În România, semi-trailerele Faymonville domină piața transporturilor grele din ultimii ani, importatorul lor unic pentru țara noastră, societatea CTE Trailers, oferind cumpărătorilor aceleași condiții de asistență, întreținere și service pe întreg teritoriul, și la același nivel calitativ, precum cele asigurate la nivel European. Livrarea pieselor de schimb se face în mai puțin de 24 de ore, de la depozitul central de lângă București, cu o suprafață utilă de 1.600 mp.
TRAILERS TO THE MAX
Cele 15 modele de bază ofertate de către Faymonville pot fi configurate în funcție de cerințele și necesarul de transport al fiecărui client. Vă prezentăm în continuare câteva proiecte de transport deosebite realizate pe continentul European cu diferite tipuri de trailere Faymonville:
Un transport de peste 3.000 de kilometri prin Europa de Est
Să traversezi mai multe țări europene reprezintă o provocare nu numai pentru trailer, dar și din punctul de vedere al logisticii. Astfel, autorizarea unui transport agabaritic presupune satisfacerea cerințelor specifice serviciilor rutiere din fiecare țară, ca să nu mai vorbim de serviciile de escortare locale, care sunt și ele supuse unor reglementări diferite. Iar dimensiunile echipamentului transportat au fost de asemenea impresionante: o lungime totală de 32,5 metri, o masă proprie de 30 de tone și o lățime excedentară de 4,5 metri.
Drumul a început în orașul turc Balikesir, străbătând apoi Bulgaria, Serbia, Ungaria, Slovacia, Polonia și Lituania până la destinația sa finală în Jelgava, Letonia. Un total de opt țări și peste 3.000 de kilometri pentru noua remorcă cu podea joasă MegaMAX cu 3 osii, proaspăt achiziționată.
Acest trailer MegaMAX oferă o flexibilitate maximă în utilizare, datorită faptului că podeaua oferă o lățime variabilă datorită unui sistem cu acționare hidraulică, proprietarul putând utiliza trailerul pentru diferite proiecte fără a fi necesare schimbări în structura acestuia. De asemenea, podeaua cu grinzi extensibile permite o reglare optimă a lungimii de transport.
După finalizarea cu succes a acestui proiect unic de transport, trailerul MegaMAX cu axe pendulare este utilizat de proprietar în continuare pentru transporturi agabaritice pe distanțe mari.
Semitrailerul cu podea joasă MegaMAX are un gât de lebădă detașabil, o zonă de încărcare joasă și un boghiu cu 1-5 axe. Dacă transportul necesită o capacitate suplimentară de încărcare și o distribuție optimală a sarcinii, MegaMAX poate fi configurată cu o extensie dolly cu 1 sau 2 axe ce poate fi integrată între capăt și gâtul de lebădă.
- Raport excelent preț-performanță,
- Tehnologie testată de-a lungul timpului,
- Un mod de operare simplu
- Sarcină proprie redusă.