Fondată în 2002, CTE Trailers s-a dezvoltat constant și a devenit cel mai mare distribuitor de vehicule comerciale specializate din România. Reprezentând în exclusivitate 11 producători europeni de prestigiu, compania oferă servicii complete la nivel național. CTE Trailers asigură mentenanță, reparații, carosare și piese de schimb, atât originale, cât și aftermarket, pentru toate produsele comercializate, garantând servicii de post-vânzare de înaltă calitate.
În România, trailerele construite de către producătorul belgian Faymonville, una dintre mărcile de renume reprezentate de către CTE Trailers în România, sunt bine apreciate de către transportatorii români, acestea fiind utilizate la transportul utilajelor pentru construcții, pentru transportul tehnologic al pieselor agabaritice sau pentru alte transporturi speciale.
Modularitatea și posibilitatea de a combina diferite tipuri de structuri pentru a obține exact trailerul necesar pentru o anumită activitate au făcut din Faymonville marca cea mai cunoscută și cu cele mai multe echipamente vândute în România, și una dintre mărcile de top din Europa. Cele patru fabrici de producție din Europa sunt dotate cu cele mai moderne echipamente existente pe piață, fiecare model de trailer fiind atent urmărit de la faza de proiectare și până la cea de testare.
MultiMAX cu 6 axe pendulante și gât de lebădă, eficient oriunde, oricând
Deoarece condițiile de transport sunt diferite de la o comandă la alta, la fel și gabaritul și masa echipamentelor transportate, specialiștii grupului Faymonville construiesc atât trailere strict specializate pentru anumite activități, dar și adevărați giganți pe roți ce pot să preia cele mai diferite transporturi în condiții de maximă siguranță, ce se remarcă printr-o flexibilitate unică pe piață.
Astfel, trailere Faymonville din seria MultiMAX cu podea coborâtă și extensibilă reprezintă un reper important pentru transportatorii europeni, datorită eficienței, flexibilității și costurilor reduse de întreținere, fiind printre cele mai cerute semiremorci de transport.
Livrată de curând direct din fabrica Faymonville din Belgia, cea mai nouă semiremorcă MultiMAX MULTI -Z-6H cu gât de lebădă și 6 axe viratoare hidro-mecanice circulă deja pe șoselele din țara noastră. Platforma de încărcare are o lungime totală de 11.500 mm, pentru echipamente cu lungimi mari putând să se extindă cu 15.900 mm, fiind teșită în partea din spate cu 50 mm x 10o.
Din punctul de vedere al eficienței transporturilor, masa sa proprie este de numai 24.770 kg, comparativ cu sarcina utilă de 77.230 kg, ceea ce înseamnă că deplasarea sa fără încărcătură utilă se face cu un consum redus de combustibil, fără a depăși încărcarea maximă legală pe axă.
Deși înălțimea platformei de încărcare este de numai 940 mm, ceea ce garantează transportul unor echipamente înalte, fără a depăși gabaritul, șoferul știe că, indiferent de starea drumului sau de problemele ce pot apare la virajele strânse, unde există posibilitatea ca axele spate să iasă din lățimea carosabilului, că axele pendulare joase PA-X, originale Faymonville sunt capabile să depășească orice obstacol.
Noul trailer MultiMAX pregătit pentru România are o masă totală admisibilă la încărcare maximă de 102.000 kg, lungimea gâtului de lebădă fiind de 3.750 mm, raza de virare nedepășind 2.700 mm. Gâtul de lebădă poate fi utilizat activ, atunci când sunt transportate structuri de lungime mare, sau pentru încărcarea a diferite materiale auxiliare, în acest scop platforma fiind livrată cu obloane laterale și oblon spate din aluminiu, demontabile, cu o înălțime de 400 mm, precum și un perete frontal demontabil din oțel cu înălțime de 400 mm. Lada de scule inclusă în configurația trailerului este din inox, cu dimensiuni de 2.480 x 340 x 390 mm.
Gâtul de lebădă este recomandat pentru autotractoarele în configurație 6×4 sau 8×4.
Axele pendulare PA-X, pentru drumuri dificile
Sensurile giratorii, virajele și drumurile cu acces dificil reprezintă adesea provocări greu de depășit pentru un trailer cu o lungime mare și podea joasă, dar nu și pentru MultiMAX. Acesta se bazează, din punct de vedere constructiv, pe o combinație între axele cu direcție hidraulică și cele cu frecare, ceea ce le asigură o manevrabilitate perfectă chiar și în cele mai strânse viraje. Axa pendulară joasă PA-X reprezintă un avantaj major pentru transportatori, care pot acum depăși cu ușurință cele mai complicate tronsoane de drum, aceasta asigurând un centru de greutate jos și o cursă de ridicare mare. Cu o cursă totală de 600 mm ( -150/+450 mm), aceasta permite abordarea fără probleme a suprafețelor de drum neuniforme, trailerul menținându-se în poziție orizontală.
Axele cu suspensie pneumatică sau hidraulică mențin o distribuție perfectă a sarcinii. Designul robust permite, de asemenea, transportul sarcinilor mari se realizează astfel fără a apărea deformări ale platformei, chiar și atunci când aceasta este extinsă.
MAXProtect+, pentru o utilizare lungă
Condițiile meteorologice și solicitările mecanice ce apar în timpul manipulării sarcinii sau deplasării reprezintă de fiecare dată pentru structura din oțel a trailerului un test de rezistență. Pentru a asigura o protecție pe termen lung a suprafeței trailerelor împotriva coroziunii Faymonville a dezvoltat procesul de acoperire a acestora MAXProtect+. Acesta este optimizat și perfect adaptat pentru tratarea tuturor suprafețelor susceptibilie coroziunii datorate mediului sau care pot fi lovite în timpul lucrului.
Pentru fiecare etapă de pregătire a suprafețelor, de la sablare la metalizare și până la acoperirea finală, Faymonville a dezvoltat, realizat și testat cele mai bune metode de lucru. Astfel, în prezent, datorită procesului MAXProtect+ fiecare utilizator a trailerelor are garantată cea mai bună protecție a suprafeței. Iar rezultatul final atinge un standard de calitate de multe ori mai mare decât orice tip de proces de acoperire existent în industria vehiculelor comerciale.
Sablarea mecanică – curățarea suprafețelor se face fără aer, cu utilizarea unui material metalic de sablare