CASE, unul din producătorii internaționali cunoscuți de utilaje pentru construcții oferă pieței mondial o gamă completă de încărcătoare pe roți puternice, care pot fi descrise de un singur cuvânt: construite pentru productivitate. Gama de încărcătoare pe pneuri de toate dimensiunile oferă o combinație perfectă între putere și eficiență, chiar şi în cazul celor de dimensiuni compacte.
Gama de încărcătoare compacte de la 1,6 la 2,5 t: perfecte pentru orice misiune
Încărcătoarele compacte pe roți de la CASE au un sistem cinematic de ridicare al cupei numit Versa-Boom. Acesta a fost proiectat special pentru a oferi o înălțime de descărcare excelentă, în ciuda gabaritului redus, vizibilitate foarte bună pentru operator și posibilitatea de efectua mișcări de ridicare ale cupei foarte precise.
În acest fel, materialul din cupă este transportat de la încărcare la descărcare fără pierderi, mișcarea de retragere a cupei după descărcare făcându-se mai rapid și mai amplu. În plus, cabina confortabilă asigură un mediu plăcut de lucru chiar şi pentru perioade de muncă lungi, iar punctele de întreținere zilnică sunt aproape de nivelul solului, astfel că accesul la ele se face extrem de rapid. Aceste mașini sunt ideale pentru activități de amenajare a teritoriului, manipularea materialelor industriale și șantiere de construcții rezidențiale.
Motorul, inima succesului
Echipamentele CASE dispun de motoare eficiente, care se bazează pe o tehnologie avansată dezvoltată de compania-soră FPT Industrial, un pionier în domeniul proiectării de motoare cu emisii de noxe reduse și eficiență ridicată pentru aplicații on-road și off-road. Cu un portofoliu larg de tehnologii și produse, FPT aduce clienților CASE avantajul competitiv al unor motoare care oferă în mod fiabil performanțe ridicate cu costuri de operare reduse. Este vorba despre tehnologii care şi-au dovedit eficienţa prin montarea lor de-a lungul anilor pe milioane de utilaje, camioane și alte echipamente, producătorul fabricând până la 600.000 de motoare pe an:
- Motor de 3,4 litri cu 4 cilindri, turbo, cu injecție multiplă, de înaltă presiune, Common Rail, cu supapă de refulare pentru o stabilitate optimă a presiunii turbo,
- Îndeplinește cerințele celor mai dure standarde de reducere a poluării EU Stage V, în arhitectura lui fiind încorporat un sistemul EGR (recirculare gaze de eșapament), catalizator de oxidare diesel (DOC) și DPF,
- Regenerarea filtrului DPF se face prin tratament termic, comanda de ardere a particulelor de noxe fiind declanșată de unitatea de control a motorului automat, numai atunci când este necesar,
- Nu necesită în plus rezervor de uree (AdBlue).
Stabilitate remarcabilă: combinația dintre articulația mobilă și puntea oscilantă din spate reduce oscilația maximă a cabinei cu 50% sau chiar mai mult, comparativ cu alte utilaje similare. În plus, înălţimea redusă a cabinei, cuprinsă între 2,46 şi 2,68 metri, permite transportarea uşoară a utilajului şi accesul facil în zone urbane, de exemplu, fără a fi necesare trailere speciale.
Ataşamentul, de orice tip ar fi el, poate fi conectat şi deconectat rapid, în numai câteva secunde. Cu ajutorul conectorilor push-pull fără presurizare, nu mai sunt necesare unelte speciale care să fie utilizate manual de către operator, ca până acum.
Debit standard sau debit mărit: încărcătoarele frontale 21F-121F au un debit maxim normal de 67 l/m la 2.500 rpm, iar modelele 221F-321F maxim 85 l/m la 2.500 rpm presiunea maximă fiind pentru 21F Z-Bar de 210 bari și pentru 21F XT-321F de 230 bari.
Pachetul de debit mărit (High Flow) este disponibil pe modelele 221F-321F cu un debit de 130 l/m la 2.500 rpm. Opțiunea High Flow este inclusă într-un pachet cu Creep Speed, priză electrică frontală și canal de scurgere.
Cabina din noua generație: confort și siguranță
Cabina tip Confort creează condiţii de lucru excelente, ceea ce duce la creșterea productivității operatorului. Acesta resimte mai puțin oboseala, lucrând mai eficient. Cabina a fost proiectată pentru a oferi protecţie ridicată chiar şi în cazul răsturnării sau a căderilor de materiale grele. Conform testelor realizate, plafonul cabinei rezistă la căderea unui bolovan de 227 de kilograme de la o înălţime de 5 metri.
Cabina poate fi livrată cu opțiunea Deluxe, care include un compartiment suplimentar de depozitare sub mâna stângă, spații de depozitare în jurul scaunului și reglarea înălțimii volanului.
Gama de încărcătoare pe roți seria G- capacitatea cupei de la 3,9 la 10,2 t
Gama de încărcătoare pe roți CASE de peste 10 tone oferă șapte modele din seria G, oferind un nivel ridicat de confort al operatorului, o productivitate foarte bună și un consum redus de combustibil.
Această gamă, foarte solicitată pe piața internațională, include șapte modele.
Confort și vizibilitate unice
Cotiera are integrat un sistem de comandă cu joystick, oferind operatorului în timpul lucrului un control bun asupra echipamentului de încărcare și confortul necesar pentru a munci perioade lungi de timp cu un efort minim. Sistemul de comandă cu joystick oferă control proporțional cu funcția 3/4 integrată.
Noul sistem de direcție cu joystick a fost foarte bine primit de operatori, aceștia putând acum manevra utilajul cu ajutorul a două joystick-uri de dimensiuni egale, la fel ca pe un excavator. Operatorul poate selecta viteza de deplasare alegând dintre setările lente / medii / rapide, sistemul hidraulic de comandă fiind proporțional. Scaunul operatorului este încălzit, ceea ce asigură un confort deosebit în diminețile reci de iarnă.
Interfața de comandă
Interfața de control premium cu afișaj color de 8 ”oferă o navigare intuitivă prin informațiile și setările aparatului. Setul de apelare hands-free oferă un microfon integrat conectat la sistemul radio prin Bluetooth.
La bordul încărcătorului CASE seria G
Frigiderul CASE alimentat electric este o altă opţiune menită să uşureze viaţa operatorului, care, în acest fel, se va putea bucura de masa proaspătă pe toată durata zilei. Mai multe zone de depozitare permit stocarea documentelor, băuturilor și obiectelor personale în mod convenabil.
Motor eficient, fără filtre EGR sau de particule
Motorul a fost dezvoltat și fabricat de compania FPT Industrial ce face parte din același grup. Motorul utilizează tehnologii avansate dezvoltate pentru vehicule comerciale și agricultură și introduce soluții specifice adaptate pentru aplicații off-road. Motorul este conceput pentru a oferi atât eficiență energetică, cât și fiabilitate, oferind operatorului maxim de putere disponibilă în orice moment.
Debitul de admisie a aerului este mărit cu ajutorul unui turbocompresor cu răcire aer-aer, astfel arderea amestecului carburant este mult mai bună, ceea ce oferă mai multă putere cu un nivel mai mic de noxe. Sistemul de injecție multiplă oferă cele mai bune performanțe de lucru, și anume un cuplu ridicat disponibil la turații reduse.
Constructiv, motorul nu folosește sistem de recirculare a gazelor calde tip EGR, aerul necesar pentru combustie fiind preluat 100% din afară. În plus, nu are nevoie de filtru de ardere a reziduurilor nocive tip DPF și nu este necesar un sistem de răcire suplimentar.
Punți puternice, gata să atace orice șantier
Punțile pentru încărcătoarele din seria G sunt special proiectate pentru cele mai grele șantiere. De asemenea, acestea sunt executate din trei segmente, ceea ce permite lucrări de întreținere simple și rapide, numai la părțile care necesită reparații.
Frânele disc umede, realizate din bronz sinterizat rezistent, sunt amplasate în fiecare butuc al roții și au fost special dimensionate pentru a face față solicitărilor repetate la maxim de încărcare a cupei. Axele din seria grea sunt proiectate pentru a susține anvelopele L5 sau chiar cu umplutură solidă, pentru medii foarte abrazive.
Proprietarul utilajului are un câștig direct din utilizarea acestor tipuri de axe și sisteme de frânare, uzura anvelopelor fiind mai mică cu 20-30%, comparativ cu modelele anterioare, deoarece nu există alunecări între roți. Consumul mediu de combustibil este redus, deoarece nu există frecare în diferențial. De asemenea, și timpul de nefuncționare datorită lucrărilor de întreținere este mai redus datorită numărului mai mic de componente în mișcare.
100% Diferențial cu autoblocare
Datorită sistemului de mecanisme diferențiale deschise, în interiorul cutiei nu există frecări între pinioane și deci posibilitatea de alunecare a roților în gol este redusă. Ca urmare, există o uzură mai redusă a anvelopelor și pierderi de energie mai mici. Cu sistemul de autoblocare 100%, întreg cuplul disponibil la nivel motorului este transmis roților pentru a oferi un efort maxim de tracţiune.
Radiator cu cub de răcire
CASE a lansat pe piață unul dintre cele mai bune sistem de răcire, prin reproiectarea radiatoarelor și montarea lor față în față, sub forma unui cub, comparativ cu varianta clasică, unde sunt montate în paralel. Această configurație asigură un flux constant de aer curat și proaspăt din lateral și din partea de sus, pentru a menține temperatura fluidului de răcire între limitele de funcționare normală. De asemenea, structura tip cubi oferă acces ușor la radiatoare pentru o curățare și o întreținere mai eficiente. Astfel, o curățare suplimentară poate fi făcută cu ușurință manual, cu acces separat la fiecare radiator. Sistemul de răcire este montat în spatele cabinei, departe de bara de protecție spate a mașinii și de la sol, adică departe de praf.