Gigantii SoselelorInformaţii la ziNewsOnline

Giganții Șoselelor

Cu siguranţă Faymonville este un nume bine cunoscut printre transportatorii rutieri din România. Calitatea semitrailerelor producătorului belgian este apreciată în Europa de peste 50 de ani, iar în ţara noastră în fiecare an Faymonville numără zeci de unităţi vândute, indiferent dacă sunt utilizate pentru transportul unor utilaje sau echipamente mari, sau sunt strict specializate pentru anumite tipuri de materiale, precum sticla.

Un rol important în succesul său pe piaţa noastră îl are și importatorul unic al mărcii pentru România, compania CTE TRAILERS. Fondată în anul 2002, CTE TRAILERS a cunoscut o dezvoltare permanentă, jucând un rol important pe piaţa locală de vehicule comerciale specializate prin intermediul celor 11 mari producători de renume european care îi reprezintă. Astfel, pentru toate produsele comercializate firma oferă servicii complete de post-vânzare, respectiv reparaţii în perioada de garanţie și post-garanţie precum și vânzarea de piese de schimb originale.

Anul 2016 a fost unul deosebit de fast pentru Faymonville din punct de vedere al vânzărilor în România, de la trailere specializate pentru transportul sticlei FloatMAX și încheind cu un o comandă de 14 bucăţi de semitrailere MultiMAX, livrate în luna noiembrie. Numitorul comun al acestor livrări a fost nu numai calitatea, care reprezintă un standard, dar și posibilitatea de asigura fiecărui client exact mașinile dorite, cu specificaţiile proprii tehnice, fără a face rabat de la capacităţile funcţionale.

Astfel, cele 14 semitrailere MultiMAX cu cinci axe au fost construite cu o lăţime specială a platformei, de 3.000 mm, rampe duble, capacitate de transport de 60.900 kg și înălţime de cuplare de 1.600 mm. Acestea au podeaua joasă, fiind special pregătite pentru transporturi grele cu gabarit mare. Extrem de versatile, trailerele MultiMAX pot avea între 2 și 10 axe, și datorită podelei extensibile pot transporta piese lungi de peste 50 m. Ușor de utilizat, acestea sunt create pentru firmele care prestează activităţi de transport agabaritic, flexibilitatea lor constructivă permiţând adaptarea rapidă la o multitudine de tipuri de transport.

Cele 14 semitrailere .au fiecare o greutate totală de 79.000 kg, din care 18.100 kg masă proprie. Greutatea este distribuită astfel: 23.000 kg pe șa și 56.000 kg pe axe. Lungimea sa utilă este de 12.000 mm, iar înălţimea utilă la sarcină maximă de 920 mm. Lăţimea sa este de 2.990 mm, extensiile fiind de 2×330 mm, astfel că lăţimea totală cu extensie este de 3.649 mm. Suprafaţa de încărcare este formată din suprafaţa utilă extensibilă, cu dispozitiv de blocare semi-automat, acţionat pneumatic.

Semitrailerele livrate au avut ca dotări incluse un perete frontal din oţel de cca 400 mm înălţime, roată de rezervă și suport, în partea din faţă a semiremorcii, două cale cu suport în partea din faţă a gâtului de lebădă. Pe lateralele gâtului de lebădă au fost montate obloane detașabile din aluminiu, cu înălţimea de 400 mm.

La cerere, remorcile au fost livrate cu două perechi de inele de ancorare pentru cca. 2.500 kg, două perechi de inele de ancorare pentru cca. 5.000 kg și o pereche de inele de ancorare pentru cca. 10.000 kg, toate pe gâtul de lebădă. De asemenea, pe suprafaţa gâtului de lebădă se aflăun paltelaj de lemn de cca. 40 mm, 2 suporţi mecanici JOST cu 2 viteze. În platforma de încărcare au fost prevăzute 2 perechi inele de ancorare montate pentru cca. 10.000 kg, aici fiind și un platelaj de lemn de cca. 50 mm.

Rampele de oţel (2.900 +1.600 x 850 mm) au sistem de ridicare hidraulic (greutate maximă 60.900 kg). De asemenea, există un agregat electro-hidraulic pentru acţionarea proceselor hidraulice și cablu de legătură.

Protecţie la maxim: MAXPROTECT+

Condiţiile meteorologice și mediul poluat, agresiv din punct de vedere al coroziunii, dar și bucăţile de piatră sunt cei mai mari dușmani ai unei structuri de oţel. Pentru protejarea suprafeţelor semiremorcilor produse pe termen lung, FAYMONVILLE utilizează mai multe tehnologii, combinându-le pentru a asigura cea mai bună acoperire a acestora, aceasta fiind de departe cea mai bună tehnologie de protejare existentă pe piaţa de profil.

Rezultatele acestui sistem complex de protecţie a suprafeţelor metalice, denumit MAXPROTECT+, sunt simţite direct de către utilizator, acesta putând utiliza o perioadă lungă trailere, chiar și în regim intens. Toate etapele și procesele de acoperire cu strat de protecţie, de la sablare la acoperirea cu strat metalic, sunt dezvoltate şi testate „in-house”.

FloatMAX

șasiu cu prindere optimizată a axelor,

acces simplu și rapid la toate componentele mecanice,

șasiu longitudinal dintr-o singură bucată, extrem de rezistent,

ventilare forţată,

prelată din bumbac,

jante de aluminiu în dotarea standard,

telecomandă,

posibilitatea de inspecţie vizuală a interiorului,

a treia punte liftabilă.

Opţionale

sistem de control al sistemului pneumatic, pentru a preveni coborârea necontrolată a șasiului,

sistem de încălzire pentru varianta constructivă FloatMAX Economy (două sisteme de încălzire de 5 kW cu baterii, rezervor de combustibil și sistem de ventilare,

prima axă liftabilă.

Similare

1 din 924