Anul 2017 marchează un eveniment important în activitatea companiei MARCOM împlinirea unui sfert de secol pe piaţa echipamentelor de construcţii din România. Istoria companiei este strâns legată de dezvoltarea sectorului construcţiilor din România, în prezent peste 4.500 de utilaje livrate de către compania MARCOM lucrând pe șantiere din întreaga ţară, în condiţii dintre cele mai diferite, fiind implicate în activităţi ce presupun de multe ori nu numai forţă, dar și rezistenţă în timp, de la construcţia de autostrăzi și până la cariere izolate în munţi.
Fiind direct implicată în activitatea a sute de firme de construcţii din România, prin activităţile de reparaţii, întreţinere preventivă sau prin seminariile destinate creșterii eficienţei activităţii utilajelor, aceasta fiind numai o parte din activitatea zilnică a celor peste 80 de angajaţi ai companiei MARCOM, aniversarea din acest an a avut o semnificaţie deosebită și pentru constructorii și specialiștii din domeniu.
Astfel, odată cu intrarea în cel de-al 25-lea an de activitate, conducerea companiei și-a dorit celebrarea acestei etape alături de partenerii și clienţii săi, cei alături de care MARCOM s-a dezvoltat și fără de care această aniversare n-ar fi marcat astăzi un asemenea succes: „Anul acesta împlinim 25 de ani de activitate, ceea ce pentru noi reprezintă o experienţă acumulată la nivel ridicat. Produsele noastre competitive au ajuns practic aproape pe toate șantierele ţării, la marii constructori, aducând contribuţia lor la calitatea proiectelor realizate de dânșii. Am fost și vom rămâne alături de constructori cu produse și servicii de cea mai bună calitate” – Constantin Marcu, Director General MARCOM.
Respectul reciproc – baza unei afaceri solide
Compania MARCOM este o afacere tipică de familie, pornită de la zero și care a fost clădită în timp, cărămidă cu cărămidă. Începutul nu a fost ușor, participarea fiind 100% românească și deci fără aport de capital extern, dar dedicarea, pasiunea și chibzuinţa acţionarilor, rigurozitatea și seriozitatea de care au dat dovadă în tot acest timp, sunt elemente ce fac parte din ingredientele cheie ale reţetei succesului. „Nu a fost ușor să construim ceea ce vedeţi astăzi. Nimic nu este ușor, până la urmă! Însă, cu răbdare, multă muncă și o comunicare eficientă bazată pe respect reciproc, am căutat în permanenţă să fim alături de clienţii noștri, să le oferim soluţii personalizate, acoperind cât mai bine cerinţele acestora. De aceea această aniversare este foarte importantă pentru noi și ne-am dorit ca acest eveniment să-l celebrăm alături de clienţii și partenerii noștri”.
Calitate, fără niciun compromis
Deși din punct de vedere economic ţara noastră mai are mult de lucru pentru a ajunge la nivelul ţărilor vest europene, clienţii din România solicită aceleași standarde de calitate din piaţa vestică, alegând utilaje și servicii de primă clasă. MARCOM a fost printre primele firme care au înţeles exigenţele acestei pieţe și cartea pe care a mers în afacerile sale în ultimii 25 ani – cartea calităţii fără excepţii – s-a dovedit în timp, câștigătoare.
La acest eveniment au fost prezenţi clienţii Marcom, firmele care au finanţat – bănci și firme de leasing, partenerii externi și colaboratorii permanenţi. Evenimentul s-a desfășurat la Stejarii Country Club, într-un cadru select și foarte elegant, fiind un moment prielnic pentru socializare, networking și discuţii de profil.
O aniversare dublă
Pe lângă aniversarea celor 25 de ani de activitate ai companiei, a fost sărbătorit cu această ocazie și parteneriatul MARCOM – KOMATSU , ajuns in cel de-al 18-lea an. Invitatul special din partea producătorului japonez KOMATSU , unul dintre liderii mondiali în domeniul producţiei de utilaje pentru construcţii și minerit, domnul Masatoshi Morishita, CEO Komatsu Europa a afirmat cu această ocazie: „Îl felicităm pe domnul Marcu pentru succesul afacerii pe care o conduce și sperăm să lucrăm la fel de bine și în viitor. Suntem foarte mulţumiţi de parteneriatul pe care îl avem cu Marcom și sper ca împreună să facem și mai mulţi clienţi fericiţi. Chiar și comparativ cu alte ţări europene, Marcom deţine o bază de clienţi Komatsu foarte solidă, care ne folosesc astăzi utilajele, acesta fiind un lucru demn de lăudat și de apreciat. Putem conta pe Marcom că va menţine o bază stabilă și o afacere solidă”.
Viitorul și tradiţia trecutului
Experienţă, tradiţie, apropierea faţă de clienţi, servicii de calitate, dar și un management atent, combinat cu multă muncă, reprezintă pe scurt esenţa dezvoltării companiei MARCOM. Dl. Constantin Marcu, Director General MARCOM a prezentat câteva elemente generale după care s-a ghidat în toţi acești ani, făcând faţă nu numai unei pieţe interne instabile, dar reușind și o dezvoltare permanentă: „Scopul nostru este de a desfășura o activitate economică eficientă. Întotdeauna ne-am dimensionat activitatea corespunzător conform volumelor de piaţă din fiecare an. Vom fi flexibili în continuare, deoarece trebuie și în anii următori să răspundem la fel de rapid și dinamic cerinţelor pieţei din România. Am încercat întotdeauna să desfășurăm activitatea cu pasiune dar și cu rezultate economice deosebite, motiv pentru care suntem mândri de ceea ce am realizat până acum. Avem un colectiv pe măsura eforturilor depuse, un colectiv deosebit, cu multă experienţă, care oferă plus-valoare utilajelor pe care le vindem. Nu trebuie uitat că noi nu vindem doar utilaje, noi asigurăm și service-ul necesar derulării activităţii și clienţii noștri apreciază în mare măsură efortul pe care noi îl depunem. Nu suntem perfecţi în activitate, dar, permanent căutăm să ne îmbunătăţim modul de lucru și de sprijinire a activităţii clienţilor noștri”.