Fondată în anul 2002, CTE TRAILERS a cunoscut o dezvoltare permanentă, devenind cel mai mare distribuitor de vehicule comerciale specializate, datorită celor 11 mari producători de renume european pe care îi reprezintă în exclusivitate pentru România dar și serviciilor sale de calitate, disponibile pe întreg teritoriul României. Pentru toate produsele comercializate firma oferă servicii complete de post-vânzare, respectiv reparaţii în perioada de garanţie și post-garanţie precum și vânzarea de piese de schimb originale.
În România, trailerele construite de către producătorul belgian Faymonville, una dintre mărcile de renume reprezentate de către CTE Trailers în România, sunt bine apreciate de către transportatorii români, acestea fiind utilizate la transportul utilajelor pentru construcții, pentru transportul tehnologic al pieselor agabaritice sau pentru transporturi speciale, precum cele de foi de sticlă. Modularitatea și posibilitatea de a combina diferite tipuri de structuri pentru a obține exact trailerul necesar pentru o anumită activitate au făcut din Faymonville marca cea mai cunoscută și cu cele mai multe mașini vândute în România, și una dintre mărcile de top din Europa. Cele patru fabrici de producție din Europa sunt dotate cu cele mai moderne echipamente existente pe piață, fiecare model de trailer fiind atent urmărit de la faza de proiectare și până la cea de testare.
NOU – MAX200 – platformă dreaptă cu 4 axe și cuplare mega
MAX Trailer este un concept complet inovator în sectorul construcțiilor de semiremorci și remorci. Componentele standardizate și un proces de fabricație organizat cu multă atenție fac posibilă producerea unui produs absolut de înaltă calitate. Această calitate se bazează pe know-how-ul tehnic și experiența îndelungată a producătorului Faymonville, proiectantul și producătorul trailerelor din seria MAX Trailer.
Încă de la lansarea pe piață, seria MAX Trailer a cunoscut un succes deosebit, devenind un standard de calitate în industria transporturilor. Gama MAX de trailere include 6 variante constructive: MAX 100, MAX 200, MAX 300, MAX 410, MAX 510 și MAX 600, cu configurații între 2 și 6 axe. Toate modelele au lățimea standard de 2.540 mm, cu posibilitatea de extindere până la 3.000 mm.
Gama MAX cunoaște un succes real printre transportatorii specializați din țara noastră, datorită versatilității constructive, fiabilității, capacității de încărcare mărite, dar și a unei greutăți proprii scăzute.
Ultimul model de la MAX Trailer urmează să ajungă în România în luna Septembrie, și este noua platforma dreaptă MAX200 cu 4 axe și înălțime de cuplare de 950-1.050 mm, ideală pentru autotractor mega și pentru transportatorii din zona de agricultură, echipamente de construcții, dar și mărfuri care necesită o lungime plană cât mai mare a platformei de încărcare.
Noul MAX200, vine cu o lungime a platformei de încărcare ce se poate extinde de la dimensiunea de bază de 13.500 mm la maxim 20.000 mm, .
Axele echipate cu roți 235/75 R17.5, asigură o sarcină tehnică pe axe de 10.500 kg și oferă o înălțime de încărcare la platformă de 950 mm, oferind un avantaj major în cazul mărfurilor de volum. Cu o masă proprie redusă, începând de la 9.900 kg, asigură o sarcina utilă de aproximativ 50.000 kg, la sarcina totală pe cupla șa de 18.000 kg.
Platforma de încărcare extensibilă în lungime, teșită în partea din spate cu 8° pe o lungime de 1.000 mm, este acoperită cu lemn de esență tare. Pentru a asigura încărcătura în mod eficient, constructorul a prevăzut 8 perechi de inele de ancorare în rama exterioară LC 5.000 daN, 3 perechi de inele de ancorare în rama exterioară LC 10.000 daN precum și decupaje în rama exterioară pentru prinderea chingilor LC 2.000 daN.
În curând, același model MAX200, urmează să fie disponibil și în varianta de echipare cu roți simple R19.5 și sistem de frânare cu disc. Acesta este construit pentru a oferi o mentenanță ușoară a sistemului de frânare și o reducere importantă a costurilor datorată scăderii uzurii anvelopelor, axele fiind prevăzute cu roți simple și frânare pe disc.
Metalizarea împotriva coroziunii a ramei exterioare este acum oferită în dotarea standard pentru toate produsele MAX Trailer. Protecția anticoroziva durabilă și de înaltă calitate a componentelor sudate este garantată de un strat de grund bi-component pe bază de zinc, precum și de o finisare cu 2 straturi de vopsea de calitate cu lac bi-component. De asemenea, este utilizat un tratament HRM (High Resistance Metallisation) de metalizarea a ramei exterioare împotriva coroziunii, prin aplicarea unui strat protector de zinc, compus din 85% zinc și 15% aluminiu.
MAX200, alte dotări incluse în oferta standard
- Cuple pneumatice roșu/ galben pe suportul frontal
- 4 cale pentru parcare cu suporți pe panoul frontal
- Cui de cuplare 2”
- Panou frontal din oțel galvanizat cu înălțime de ± 1.600 mm EN12642-XL
- Banda reflectorizantă galbenă pe toată lungimea, pe extensii și în spate
- Plăcuțe reflectorizante în spate, conform normelor UE
- Podea acoperită cu grinzi din lemn de esență tare
- 9 perechi de buzunare pentru stâlpi 100 x 50 mm, montate în rama laterală
- Grindă culisantă (bolster) transversală de 250 mm lățime
- Picioare de susținere galvanizate în partea din spate
- Extensii lățime din oțel galvanizat 230 mm pe fiecare parte
- Preș noroi spate
- Manual de utilizare și descriere tehnică pe stick USB
- Suport pentru girofar în partea din spate
- Suporți pentru plăcile de avertizare pe gâtul de lebădă stânga/ dreapta și în spate.
MAXProtect+, fără rugină
Condițiile meteorologice și solicitările mecanice ce apar în timpul manipulării sarcinii sau deplasării reprezintă de fiecare dată pentru structura din oțel a trailerului un test de rezistență. Pentru a asigura o protecție pe termen lung a suprafeței trailerelor împotriva coroziunii producătorul belgian a dezvoltat procesul de acoperire a acestora MAXProtect+. Acesta este optimizat și perfect adaptat pentru tratarea tuturor suprafețelor susceptibile coroziunii datorate mediului sau care pot fi lovite în timpul lucrului.
Pentru fiecare etapă de pregătire a suprafețelor, de la sablare la metalizare și până la acoperirea finală, Faymonville a dezvoltat, realizat și testat cele mai bune metode de lucru. Astfel, în prezent, datorită procesului MAXProtect+ fiecare utilizator a trailerelor are garantată cea mai bună protecție a suprafeței. Iar rezultatul final atinge un standard de calitate de multe ori mai mare decât orice tip de proces de acoperire existent în industria vehiculelor comerciale.