Pentru transportatorii români numele Faymonville este bine cunoscut, fiind una dintre mărcile cele mai bine vândute pe piață, de multe ori aceștia fiind surprinși de noile tehnologii lansate an de an de către producătorul belgian. De fapt, proiectanții acestei companii, cea mai mare din Europa, au o singură misiune, pe care o îndeplinesc cu succes: acea de a oferi clienților exact ceea ce au nevoie pentru activitatea lor, considerându-se din acest punct de vedere un partener al acestora pentru ca afacerea lor să fie cât mai profitabilă.
Reputația sa de specialist în domeniul trailerelor agabaritice și cel de transporturi speciale este întărită de faptul că pentru fiecare proiect în parte, tehnicienii de la Faymonville pot oferi clientului lor exact semiremorca de care are nevoie. Pentru a face acest lucru fără costuri suplimentare prea mari, producătorul oferă în dotarea standard peste 18 modele de trailere, fiecare putând fi la rândul său adaptat pentru diferite tipuri de transport.
Proiectat și construit de FAYMONVILLE – lider de piaţă în EUROPA și ROMÂNIA
MAX100 – semiremorcă extensibilă cu 2 până la 6 axe
Un produs perfect pentru piaţa din România, un trailer care nu numai că este bun pentru orice tip de transport, dar care permite configurații variate pentru diferite tipuri de utilaje este modelul MAX 100 de la Max Trailer.
Trebuie spus că MAX Trailer este un concept inovator de construcție a trailerelor destiante transporturilor speciale. Componentele standardizate și procesul de fabricație mereu imbunatatit permit realizarea unui produs de înaltă calitate la costuri optimizate, având la bază know-how-ul tehnic și experiența de lungă durată a grupului Faymonville
Cererea de transport al utilajelor de construcții sau agricole de la un punct de lucru la altul este în continuă creștere în România. Transportatorii specializați sau chiar firmele de construcții au deja flote bine puse la punct de trailere, Max Trailer fiind în topul preferințelor acestora.
Dar, utilajele pot fi diferite ca și utilizare și dimensiuni, de la cele mici de 1 sau 2 tone până la cele de peste 30 tone, situație în care este bine să ai un trailer cât mai versatil. Chiar dacă există firme care dețin flote de trailere, sau poate numai unul singur, precum cazul firmelor de construcții, problema eficienței unui transport se pune totdeauna. Astfel, există cazuri în care trailerul configurat pentru un utilaj de 30 t trebuie să transporte unul sau mai multe utilaje de 10 t.
Problemele care se pun sunt și de cost al transportului, dar și de siguranță, deoarece utilajele trebuiesc bine fixate. Una din soluțiile oferite de MAX Trailer pentru transportul utilajelor cu roți fiind alveolele prevăzute special în podea pentru fixarea roților. Acestea nu numai că oferă o stabilitate bună a acestuia în timpul transportului, dar reduc și înălțimea totală de transport, astfel că în cazul mașinilor de mare gabarit pot face diferența între a cere o aprobare specială de transport de la administratorul drumului, care costă destul de mult, și în a te încadra în înălțimea maximă aprobată de lege, ceea ce nu costă nimic în plus.
Specialiștii de la MAX Trailer, ca de obicei, s-au dovedit și de această dată aproape de clienți, oferind o soluție nouă pentru transportul utilajelor: trailerul MAX 100, cu două rânduri de alveole și platformă extensibilă în lungime.
În general, o platformă cu alveole este proiectată pentru o distanță între axe fixă. Astfel, nu se pot transporta decât anumite utilaje cu un ampatament fix. O mare problemă pentru transportatorii specializați, care au comenzi pentru o varietate mare de utilaje cu ampatamente foarte diferite. MAX 100 vine cu soluția de trailer extensibil în lungime și lățime, cu două rânduri de alveole, astfel încât transportul utliajelor cu diferite ampatamente este mai eficient și mai sigur.
MAX 100_2RM este un trailer tip gât de lebădă cu 3 axe, extensibil în lungime și lățime, prevăzut constructiv cu 2 rânduri de alveole. Platforma sa de încărcare cu lungime de 9.300 mm poate fi extinsă cu până la 4.750 mm, și opțional este disponibil și în varianta cu canal pentru brațul de excavator.
Gâtul de lebădă poate avea o lungime între 3.450 și 4.200 mm, iar înălțime de cuplare între 950 și 1.450 mm. La comandă, poate fi configurat și cu platformă liftabilă hidraulic până la nivelul gâtului de lebădă, pentru a permite o încărcare ușoară pe acesta.
Sarcina sa utilă este de approximativ 39.800 kg, în funcție de specificație. la o greutate proprie de sub 10.000 kg. Acesta poate fi livrat și cu rampe simple de aluminiu, rampe simple hidraulice sau duble hidraulice.
Alveola din față se poate extinde prin adăugarea capacelor de alveole ca extensii de podea pentru a încărca vehicule cu diferite ampatamente.
Printre optionale se poate remarca tratamentul special (de metalizare) al șasiului împotriva coroziuni, care poate fi parțial sau total, ajutând la păstrarea trailerului într-o stare cât mai bună pentru o perioadă mai lungă de timp.
În general, modelul MAX100 este o semiremorcă extensibilă cu 2 până 6 axe, cu virare interțială, fiind conceput pentru a efectua transporturi speciale în domeniile industrial, construcții și lucrări publice.
MAX110 este opțiunea cu direcție hidromecanică a lui MAX100.