Informaţii la ziNewsOnlineslidesusUpdateUtilaje forestiere

MAX510 Forestry, la fel de sigur în pădure sau pe șosea

MAX TRAILER este mai mult decât un nume de referință printre producătorii de trailere europeni, fiind un adevărat simbol al calității, dar și al polivalenței, pentru firmele de transport specializat. Implicarea sa în dezvoltarea unor sisteme de transport adecvate pentru activități diverse, de la transport de utilaje la cel de prefabricate, este apreciată de către transportatori de fiecare dată atunci când au de îndeplinit o sarcină dificilă, aceștia descoperind avantajele trailerelor produse sub sigla MAX TRAILER.

Transportul în și din pădure reprezintă o adevărată provocare, intrarea de pe șosea pe un drum de pământ de obicei mocirlos și mai ales, ieșirea cu o încărcătură de material lemnos reprezintă de multe ori testul suprem pentru un trailer și capul său tractor. Specialiștii MAX TRAILER au avut în vedere că în pădure, mai mult decât orice alt tip de teren, trailerul joacă rolul principal nu numai din punctul de vedere al capacității de încărcare dar și din cel al deplasării pe un teren neamenajat.

Transportul de cherestea scurtă sau cu lungime mare, precum și a diverselor utilaje forestiere se efectuează în general pe un teren greu de parcurs. Dar, pe de altă parte, lemnul este un material valoros pentru numeroase industrii. Dacă ținem cont de aceste motive, putem spune că utilizarea sa industrială necesită mijloace de transport sofisticate, pe măsura cerererii utilizatorului final.

MAX Trailer oferă în prezent numeroase soluții pentru transportul cherestelei brute sau prelucrate, precum și utilaje adecvate pentru sectorul forestier.

MAX 510, un trailer cu platformă joasă atunci când înălțimea contează

Este un trailer tip gondolă, disponibil în varianta cu 2 axe cu suspensie pneumatica și virare hidraulică și care este extensibil în lungime. Acesta este proiectat cu un gât cu prindere centrală, podea cu grindă centrală și platformă metalică coborâtă pentru o utilizare facilă în zone de off road, dar și pentru o încărcare ușoară a utilajelor pe roți.

La cerere. MAX 510 poate fi echipat cu rampe de aluminiu în partea din spate, pentru o încărcare peste boghiul din spate, fără a mai fi necesară decuplarea gâtului de la platformă.

Platforma poate fi dotată cu axe pendulare.

Toate modele au o lățime standard pentru 2 axe de 2.540 mm și o lungime totală de 16.500 mm (lungimea de bază de 11.450 mm la care se adaugă extensia), putând fi utilizată în tandem cu un cap tractor 4×2, 6×2 sau 6×4, viteza de deplasare maximă fiind de 80 km/h.

Masa sa totală este de 44.400 kg, încărcătura sa utilă putând atinge 33.100 kg.

Înființată în anul 2002, compania CTE TRAILERS, cu sediul central lângă București, în aproperea autostrăzii A1, la intrarea în comuna Ciorogârla,  reprezintă în prezent pe piața românească de vehicule comerciale specializate 7 mari producători de renume european, printre care și mărcile Faymonville și MAX Trailer, cel mai important constructor de trailere destinate transporturilor speciale. Pentru toate produsele comercializate, firma oferă servicii post-vânzare, respectiv reparații în perioada de garanție și post-garanție precum și vânzare de piese de schimb originale.

MAX Trailera a fost înființată în anul 2012 și face parte din grupul Faymonville, producând trailere pentru transporturi speciale și grele.

Structura modulară a vehiculelor MAX Trailer permite utilizarea unui număr mare de piese comune pentru diferite modele, ceea ce face ca reparațiile sau înlocuirea pieselor de uzură să se execute oriunde pe teritoriul European rapid și la același standard înalt de calitate. De asemenea, acest aspect are un impact pozitiv direct asupra calității superioare a trailerelor produse.

Fiecare piesă este proiectată și executată din materiale de înaltă calitate, pentru a asigura o performanță și o durată de viață maximă pentru trailerele MAX Trailer.

Articole similare

1 din 948