Intermat este locul unde este bine să nu lipsești, mai ales dacă ești o firmă de renume internațional și un producător de echipamente pentru construcții în plină dezvoltare. Iată câteva argumente pentru care un producător precum MB Crusher este prezent la fiecare ediție a expoziției de la Paris. În acest an prezența constructorului italian a fost absolut fascinantă, noile generații de cupe concasoare, tehnologiile care stau la baza lor, toate fiind prezente în cadrul unui stand de mari dimensiuni, util prin informațiile prezentate dar și elegant în același timp.
Liderul indiscutabil în fabricarea şi vânzarea de echipamente terasiere și pentru demolări, cu sediul în Vicenza, MB Crusher a introdus prima cupă concasoare în anul 2001, care a fost inventată de către cinci frați din Breganze.“Ne-am născut și am crescut printre uleiurile, lubrifianții și motorina ce proveneau de la utilajele terasiere pe care le dețineam”, spun la unison frații Azzolin. “Am lucrat cu ele zi și noapte. De ceva vreme ne încolțise o idee în minte, și anume aceea de a găsi o modalitate economică și inovativă de a reutiliza materialele uzate din curte. Ceva ce ar putea reduce costurile de transport și care ne-ar scăpa de resturile de materiale”.
Nașterea unui nou utilaj
Pe piață existau deja soluții de genul acesta: concasoare fixe și mobile, stații de sortare, etc, dar exista totuși o problemă: erau foarte costisitoare, greu de transportat și de întreținut. Și nu toate puteau fi folosite pe orice tip de șantier de construcții, cu atât mai puțin pe cele amplasate în locații la care se ajungea foarte greu sau zonele urbane. “Apoi, ne-a venit mai venit o idee. Aveam deja câteva excavatoare pe șantiere, pe care le foloseam cu cupe de săpare și ciocane de demolare. De acolo am preluat ideea de a fabrica o cupă care să sape materialul și să îl concaseze în același timp. Am făcut cercetări, am proiectat-o și apoi am patentat produsul. În cele din urmă, am testat cupa pe utilajele noastre pe care le aveam pe șantiere. S-a dovedit a fi o idee extraordinară. Așa s-au pus bazele Meccanica Breganzese, companie care este acum cunoscută ca MB Crusher. MB este sinonim cu cupă concasoare”.
Viitorul este mereu prezent în structura fiecărui echipament
Au trecut peste 16 ani de atunci, de-a lungul cărora s-au făcut numeroase cercetări tehnice și dezvoltări de zeci de produse patentate, asociate în întreaga lume cu o afacere care a venit constant pe piață cu noi produse. Ani de creație și inovație, care au transformat afacerea de famile într-o companie internațională ce a creat un nou segment de piață care a fost îmbunătățit și a accelerat munca a zeci de companii din domeniu. “Pe parcursul celor 16 ani, nu doar piața s-a schimbat, dar și noi am crescut în ceea ce privește cifra de afaceri, targetul internațional, numărul de produse pe care le fabricăm, de la 1 la 30, iar numărul de angajați a crescut la 150, spun frații Azzolin.
Cupa concasoare MB a devenit, de asemenea, simbolul unei campanii la nivel mondial în care atingerea productivității maxime este asociată cu conștientizarea nevoii de uz rațional și economic al resurselor naturale. “Trăim în vremuri în care oamenii din întreaga lume sunt preocupați de ceea ce se va întâmpla în viitor”, explică reprezentanții companiei. “Ne întrebăm cum putem folosi mai bine resursele disponibile, adică cât mai cumpătat. Acesta este motivul pentru care sectorul de echipamente pentru procesarea materialelor a evoluat atât de rapid și a dezvoltat soluții de ultimă oră pentru șantierele de construcții. Soluții precum cupa concasoare MB creează valoare, este benefică pentru mediul înconjurător și aduce profit companiilor care o folosesc”, au mai spus aceștia.
Valorile afacerii de familie i-au permis MB să atingă niveluri de excelență recunoscută la nivel internațional. Fondată în Italia, unde se află și și sediul central, compania este reprezentată la nivel global de 7 reprezentanțe dotate cu centre logistice localizate pe diferite continente, precum și o rețea vastă de dealeri autorizați și suport service peste tot în lume. În cadrul noului sediul central, ce se întinde pe o suprafață de 180.000 mp, MB administrează toate procesele de activitate, de la cercetare și dezvoltare, la producție și vânzări. Compania controlează întregul lanț logistic, pentru a se asigura că produsele sunt de cea mai bună calitate “Made in Italy”. qr-code-1 (1)