Informaţii la ziNewsOnlineProductie, transport, si turnare asfalt si beton

Noile finisoare Atlas Copco Dynapac

Un proces de asfaltare de calitate şi productivitate mare, astfel se poate caracteriza noul finisor de asfalt Atlas Copco Dynapac SD 1800. Utilajul are o capacitate de 350 t/h şi poate fi folosit pentru asfaltări pe lăţimi cuprinse între 0,7 şi 4,7 metri. Aceste dimensiuni îl fac să fie perfect pentru lucrările de asfaltare şi reparaţii din zonele urbane. Chiar dacă este de dimensiuni mai mici, SD 1800 beneficiază de sofisticatul sistem PaveManager 2.0, care şi-a demonstrat fiabilitatea până acum.

Dynapac SD1800: Calitate și productivitate

Controlat cu sisteme electro-hidraulice, utilajul este pus în mişcare de un motor diesel Deutz, de 54kW, care este prietenos cu mediul. Datorită sistemelor sale, motorul îşi pune la lucru toată puterea pe care o are cu un consum redus de combustibil. Iar cu ajutorul PaveManager 2.0, asfaltarea nu a fost nicicând mai uşoară şi mai… „inteligentă”. Controlul este asigurat printr-un sistem CAN BUS , care oferă o comunicare rapidă şi sigură. Cu lăţimea sa de 1,8 metri şi lungimea de 5, SD1800 poate munci liniştită în spaţii mici. Se descurcă fără probleme chiar şi în parcări subterane sau pe sub copaci. Platforma sa este pivotantă, iar panoul de control şi scaunele sunt reglabile. Designul pistei de asfaltare a fost împrumutat de la fratele mai mare, modelul V3500, care şi-a demonstrat fiabilitatea de-a lungul timpului datorită sistemului robust dual-tube. Sistemul oferă posibilitatea de a fi acţionate individual doar vibraţiile, pre-compactarea, iar încălzirea poate fi făcută pe gaz sau electric.

Upgrade pentru finisoarele de asfalt mari

Conform primelor informaţii oficiale, Atlas Copco Dynapac afirmă că noua generaţie de finisoare mari lansate pe piaţă au primit noi funcţii, care au ca scop creșterea calităţii și productivităţii, dar și confortul operatorului. Finisoarele Dynapac SD2500 și SD2550 au acum o productivitate mai bună și un consum de combustibil redus, dar și un control exact al operaţiunii de asfaltare. Printre noile sisteme de control implementate, au fost incluse TruckkAssist și SetAssist, dar și un nou tip de display. Planificarea activităţii zilnice, operaţiunile de monitorizare și optimizare ale procesului de asfaltare sunt acum integrate și mult simplificate datorită sistemului de control și management al flotei Atlas Copco’s Dyn@Link.

Articole similare

1 din 937