Informaţii la ziNewsOnlineslideUtilaje pentru construcţii

Noul DX800LC-7, cel mai mare model de la Doosan

Doosan a lansat noul excavator pe șenile de 80 de tone, compatibil cu nivelul de poluare Stage V, cel mai mare model de excavator fabricat vreodată de companie. Odată cu lansarea, Doosan a anunțat şi vânzarea primului DX800LC-7 în Europa, unui client din Finlanda. Pus în mișcare de cel mai puternic motor din clasa de 80 de tone, DX800LC-7 are, de asemenea, cel mai mare debit hidraulic pentru această dimensiune a mașinii, oferind cele mai bune performanțe, cu o productivitate mai mare, un consum mai mic de combustibil și controale mai fine. Ca toate excavatoarele Doosan, constructorul a declarat că a fost acordată o atenție sporită confortului și siguranței operatorului. DX800LC-7 are o nouă cabină operator, foarte spațioasă, echipată cu comenzi ergonomice și instrumentație. Accentul sa pus pe elementele de bază necesare unei activități fără stres, zgomotul fiind redus la minimum datorită unui sistem de izolare fonică îmbunătățită a compartimentului motorului și prin utilizarea pe scară largă a materialelor absorbante de zgomot.

Toate componentele sunt proiectate, construite și testate pentru a asigura durabilitatea. Protecțiile pentru şenile și protecțiile pentru cilindri pentru braț, sistemul de ungere automată sunt concepute pentru a oferi o fiabilitate superioară și o durată de viață lungă. DX800LC-7 este ușor de întreținut, reducând timpul de inactivitate la minimum.

Cel mai mare motor din clasa sa

Excavatorul DX800LC-7 este propulsat de motorul diesel Perkins 2506J, oferind o putere mare, de 403 kW (548 CP), mai mult decât orice altă mașină din această clasă, conform declarațiilor producătorului. Motorul îndeplinește reglementările privind emisiile din etapa V prin utilizarea tehnologiilor de post-tratare, a reciclării gazelor de eșapament, DPF şi SCR. Filtrul DPF se regenerează automat la fiecare 25 de ore, iar excavatorul continuă să funcționeze fără să se resimtă în timpul acestei faze de regenerare. Operatorul poate verifica starea DPF prin intermediul afișajului de pe panoul din cabină.

Cel mai mare debit hidraulic din clasa sa

Puterea ridicată a motorului este combinată cu un sistem hidraulic ce poate fi urmărit în mediul virtual prin programul Bleed Off (VBO) (D-ECOPOWER +), oferind un debit hidraulic de 1.008 l / min și o presiune de 343 bar, cea mai mare din clasa de 80 de tone, conform specificațiilor Doosan. Tehnologia D-ECOPOWER + a Doosan utilizează o pompă electronică într-un sistem hidraulic cu centru închis pentru a optimiza productivitatea și consumul de combustibil, în funcție de modul selectat.

O supapă de comandă centrală ce funcționează tip normal închis minimizează pierderea de presiune, în timp ce pompa electrică gestionează și optimizează mai eficient puterea necesară. Sistemul hidraulic și puterea motorului sunt complet optimizate și sincronizate, reducând pierderile din sistem. Feedback-ul îmbunătățit prin intermediul joystick-ului duce la un control îmbunătățit al mașinii și o mai mică oboseală a operatorului. Accelerarea și decelerarea funcțiilor grupului de lucru a excavatorului sunt mai ușoare, permițând operatorilor să efectueze mișcări repetate de lucru cu brațul, cu vibraţii reduse.

Alegerea modurilor Boom și Swing

Pentru a asigura operații optimizate atunci când lucrează cu excavatorul DX800LC-7, operatorul poate comuta între două moduri – Boom sau Swing – acordând prioritate mișcărilor de braț sau de balansare, astfel încât să se potrivească cel mai bine activităţii efectuate. Viteza de lucru mai mare este asigurată de sistemul de regenerare Boom Down cu 2 bobine care reduce și consumul de combustibil. Sistemul hidraulic cu două bobine crește, de asemenea, debitul hidraulic și viteza de lucru a cupei, reducând din nou consumul de combustibil. DX800LC-7 are, de asemenea, o supapă de blocare a cilindrului braț, prevenind accidentele cauzate de ruperea furtunului hidraulic.

Confort crescut și controlabilitate

Deja recunoscută prin spațiul generos și ergonomie, noua cabină a lui DX800LC-7 este concepută pentru a spori semnificativ confortul și ușurința în funcționare a operatorului. Cabina are un nou scaun și oferă mai multe caracteristici standard decât alte mașini de pe piață, asigurând o super controlabilitate și o precizie ridicată în toate aplicațiile. Noile caracteristici principale ale cabinei includ:

  • Noul panou LCD color de 8 inch, oferind mai multe informații printr-un ecran cu 30% mai mare,
  • Sistem stereo integrat (cu funcție de streaming Bluetooth),
  • Sistem de pornire fără cheie,
  • Design îmbunătățit al cabinei interioare, inclusiv performanță îmbunătățită a sistemului de climatizare,
  • Încălzirea scaunului (în două trepte),
  • Camere video 360 de grade,
  • Pachet complet de lumini LED,
  • Protecție laterală și pasarele,
  • Compresor de aer și pistol de aer pentru curățarea cabinei (opțional).

O gamă completă de camere video este oferită în dotarea standard, acestea incluzând o cameră frontală, două camere laterale și o cameră în spate. Ecranul oferă vizibilitate deplină în jurul excavatorului și permite operatorului să vadă “aeriană” asupra utilajului. Lămpile de lucru cu LED sunt de asemenea standard pe DX800LC-7, oferind o iluminare de până la 75% mai bună a spațiului de lucru în jurul excavatorului, asigurând o productivitate îmbunătățită în timpul lucrului în amurg și de noapte și contribuind la prevenirea accidentelor la fața locului. Noul DX800LC-7 vine în dotarea standard cu sistemul de monitorizare al flotei DoosanCONNECT de ultimă generație.

Întreținere convenabilă

Sistemul de răcire din DX800LC-7 oferă o capacitate mai mare, cu o viteză redusă a ventilatorului. În plus, este instalat un ventilator reversibil, care poate fi utilizat în sens invers pentru a arunca praful din radiator și răcitorul de ulei, economisind timp și efort în lucrările de întreținere chiar şi în condiții de lucru dure.

DX800LC-7 este ofertat de cinci combinații frontale diferite, bazate pe brațe de 6,6 m și 7,7 m lungime. DX800LC-7 are de asemenea un ETP (pompa de transfer de combustibil electric) ca standard. Cu ETP, operatorul poate apăsa pur și simplu un întrerupător pentru a începe alimentarea cu combustibilul, economisind timp și efort. Lățimea pasarelelor de pe DX800LC-7 a fost, de asemenea, crescută cu 20% până la 520 mm, oferind mai mult spațiu pentru întreținere și pentru a ajuta la prevenirea accidentelor.

Pentru aplicații grele

DX800LC-7 este destinat în primul rând să servească clienții în aplicații miniere și de carieră, eliminând supraîncărcarea. DX800LC-7 poate fi, de asemenea, utilizat pe proiecte mari de construcții și infrastructură, în special în cazul în care cantități considerabile de materiale trebuie să fie excavate. Prin această extensie a liniei sale de excavatoare, Doosan oferă acum mașini de la 1 la 80 de tone pentru a servi un spectru larg de nevoi și aplicații ale clienților în construcții, minerit, închiriere, amenajare, deșeuri, reciclare și silvicultură.

Excavatorul Doosan DX800LC-7 – prezentare tehnică

  • Greutatea operațională: 79,5 tone,
  • Capacitate cupă: 4,6 mc,
  • Adâncimea de săpat cu braț de 7,7 m și braț de 2,9 m: 7.725 mm,
  • Lățime totală (cu şenile de 600 mm): extinsă 4.000 mm,
  • Înălțime: 4.690 mm,
  • Lungimea totală în poziția de deplasare: 13.370 mm,
  • Raza de balansare a cozii: 4.010 mm,
  • Forța de săpat (ISO): 37,6 tone,
  • Viteza de deplasare: rază mică – 2,9 km / h, rază mare – 4,8 km / h,
  • Motor (SAE J1995 net): 6 cilindri Perkins 2506J Stage V.

Articole similare

1 din 987