Gigantii SoselelorInformaţii la ziInfrastructuraMasini de ridicatNewsOnlinePRODUCATORI newsslidesusTransport rutier

PrefaMAX – încărcător extensibil pentru transportul prefabricatelor

Înființată in 2002, compania CTE TRAILERS reprezintă în prezent pe piața românească de vehicule comerciale specializate 7 mari producători de renume european, printre care și Faymonville, cel mai important constructor de trailere destinate transporturilor speciale. Pentru toate produsele comercializate, firma oferă servicii post-vânzare, respectiv reparații în perioada de garanție și post-garanție precum și vânzare de piese de schimb originale. Având sediul central lângă București, în aproperea autostrăzii A1, la intrarea în comuna Ciorogârla, CTE Trailers, unul dintre principalii jucători de pe piața semiremorcilor și suprastructurilor, a construit un adevărat HUB destinat transportatorilor rutier, aceștia găsind aici o gamă completă de servicii integrate de vânzare, închiriere și reparații de semiremorci și suprastructuri rutiere.

CTE Trailers, importatorul unic al mărcilor Faymonville și MAX Trailer pentru România este și cel mai important distribuitor național de trailere. Odată cu creșterea susținută a sectorului de construcții rutiere înregistrată în special în ultimii doil ani, cererea de trailere destinate transportului de utilaje de construcții dar și de prefabricate din beton a crescut brusc, atât constructorii cât și transportatorii specializați solicitând echipamente din ce în ce mai apropriate de profilul de transport al fiecărei firme.

 

Soluții unice pentru transporturi speciale

Grupul Faymonville este singurul furnizor complet de soluții integrate în lanțul tehnologic pentru toate sectoarele de activitate industrială ce presupun utilizarea betonului, oferind cele mai bune variante de transport.

Trailerul specializat PrefaMAX de tip “Inloader” a fost îndelung testat prin utilizarea pe șantiere din întreaga lume, oferind cea mai avansată soluție atât pentru transportul elementelor prefabricate cât și a altor materiale ce presupun condiții de transport speciale.

Trasportul materialelor cu ajutorul unui trailer de tip  “Inloader” se face în trailer, și nu pe trailer, cele mai utilizate domenii fiind cele destinate transportului prefabricatelor (de beton, metal, lemn, etc), paleților de sticlă, platforme de lucru, role de hârtie care au fost anterior pre-încărcate pe paleți speciali.

Încărcarea și descărcarea din trailer se face rapid și în siguranță, independent, fără a fi nevoie de macara sau alt utilaj de încărcare, cu ajutorul facilităților existente pe trailerul PrefaMAX, pentru ridicarea unui palet de încărcare utilizându-se un sistem cu acționare hidraulică sau pneumatică.

Stabilitatea reprezintă un element cheie pentru o deplasare în viteză și în condiții de securitate maximă, mai ales în condițiile în care sarcina utilă poate fi înaltă, precum pereții de beton sau alte tipuri de prefabricate. Tehnologia RSS (roll stability support) joacă un rol important în asigurarea echilibrului asamblului cap tractor-trailer, aceasta asigurând menținerea platformei la orizontală chiar și în cazul unui drum cu denivelări.

PrefaMAX este considerată de către transportatori ca oferind cea mai bună stabilitate în timpul deplasării, chiar și la o sarcină utilă de 30.000 kg. Întregul trailer PrefaMAX este proiectat cu accent principal pe siguranță atât pentru încărcătură cât și pentru personalul de exploatare.

 

Masă proprie de la 8.300 kg

Provocarea permanentă pentru un trailer specializat în transportul elementelor prefabricate este ca vehiculul să aibe o greutate proprie cât mai mică. O masă proprie mai mică înseamnă totdeauna o sarcină utilă mai mare, posibilitatea de a efectua mai multe transporturi fără a depăși limitele de greutate oficiale pentru drumurile publice dar și un consum redus de combustibil.

Faymonville a analizat fiecare componentă a trailerului în detaliu și a găsit cu exactitate toate componentele ce au putut fi reproiectate pentru a fi mai ușoare. Astfel, în prezent, pe piața de specialitate,  noua generație PrefaMAX reprezintă un punct de referință în ceea ce privește greutatea proprie.

Practic, pentru a obține o masă proprie mai mică, sa utilizat un șasiu mai ușor, datorită oțelurilor de înaltă rezistentă utilizate.  De asemenea, șinele de încărcare sunt aplatizate și realizate din oțel S700 de înaltă rezistență. Roți mai ușoare, dar și o ușă spate mai ușoară, ce permite încărcarea a patru paleți.

De asemenea, spațiile de întreținere din interiorul zonei de încărcare asigură un service mai simplu a dispozitivelor de reglare a sistemului de fixare. La fel, sistemul de ancorarea a încărcăturii utile este mai ușor, inclusiv elementele de fixare.

MAXProtect+, pentru o utilizare lungă

Condițiile meteorologice și solicitările mecanice ce apar în timpul manipulării sarcinii sau deplasării reprezintă de fiecare dată pentru structura din oțel a trailerului un test de rezistență.  Pentru a asigura o protecție pe termen lung a suprafeței trailerelor împotriva coroziunii Faymonville a dezvoltat procesul de acoperire a acestora MAXProtect+. Acesta este optimizat și perfect adaptat pentru tratarea tuturor suprafețelor susceptibilie coroziunii datorate mediului sau care pot fi lovite în timpul lucrului.

Pentru fiecare etapă de pregătire a suprafețelor, de la sablare la metalizare și până la acoperirea finală, Faymonville a dezvoltat, realizat și testat cele mai bune metode de lucru. Astfel, în prezent, datorită procesului MAXProtect+ fiecare utilizator a trailerelor are garantată cea mai bună protecție a suprafeței. Iar rezultatul final atinge un standard de calitate de multe ori mai mare decât orice tip de proces de acoperire existent în industria vehiculelor comerciale.

  • Sablarea mecanică – curățarea suprafețelor se face fără aer, cu utilizarea unui material metalic de sablare.
  • Sablarea manuală – operațiunea de curățare și finisare a suprafețelor se realizează cu materiale abrazive tip corindon.
  • Acoperirea – se face prin aplicarea unui strat de zinc/aluminiu de 50-70 μm grosime. Această metalizare asigură o protecție optimă împotriva ruginirii marginilor și crește aderența și rezistența întregului asamblu metalic.
  • Rosturile, acele mici deschideri care pun cele mai mari probleme atunci când intră murdărie, sunt integral etanșate pentru evitarea formării ruginii.
  • Grunduirea se face cu ajutorul unui epoxid de zinc format din două componente, continutul de zinc fiind de 85%.
  • Acoperirea finală se face prin sistemul „direct pe metal”, fiind etanșate toate cavitățile.

PrefaMAX, combinația optimă între fiabilitate și eficiență

  • Încărcarea/descărea se poate face fără ajutorul unei macarale sau alt utilaj de încărcare,
  • Centru de greutate coborât,
  • Încărcare/descărcare rapidă și sigură, chiar și pentru sarcini mari,
  • Înălțime de încărcare de 3.700 mm la o înălțime totală de gabarit de 4.000 mm,
  • Masă proprie mică, începând de la 8.300 kg.

Faymonville este considerat unul dintre cei mai puternici constructori de trailere specializate, fiind un pionier în domeniul producției de structuri modulare specializate.

  • Gama de opționale pentru trailerele PrefaMAX este foarte largă,
  • Trailerele PrefaMAX oferă o stabilitate unică, indiferent de încărcătură sau de starea drumului. Acest lucru este posibil datorită tehnologiei RSS ce permite o reglare permanentă a axelor.

 

Faymonville este liderul mondial în producția completă de vehicule rutiere speciale pentru încărcături grele și transporturi speciale. Semiremorcile, mini-remorcile, vehiculele modulare și remorcile autopropulsate produse în Belgia sunt utilizate pentru a transporta orice tip de încărcătură, oricât de grea, lungă, lată sau înaltă!

Portofoliul Faymonville de mărci include soluții de transport pentru încărcături utile de la 15 t la 15.000 t, și mai mult. Toate trailerele sunt realizate într-un spațiu de producție de 150.000 m.p. unde echipamentele de lucru sunt numai de ultimă generație, astfel aici producându-se numai mașini unice din punct de vedere calitativ, de înaltă tehnologie.

Articole similare

1 din 959