Principalul producător mondial de suprastructuri la nivel mondial, Schmitz Cargobull, s-a pregătit în mod special pentru expoziția IAA Hanovra din acest an. Conform tradiției, Adreas Schmitz, CEO Schmitz Cargobull, a deschis conferință de presă pre IAA de la Berlin. Acesta a dorit să puncteze importanța aniversară a acestui an, Schmitz Cargobull numărând 125 de ani de la înființarea sa.
Prezentarea a avut o notă extrem de optimistă, fiind prezentate cifrele de afaceri de anul trecut, în creștere, precum și premisele de viitor pe termen scurt: “Anul trecut s-a înregistrat o creștere de 5% a numărului de unități produse și dorim ca pentru anul 2018-2019 să înregistrăm o creștere de 10%. Ținta noastră este să devenim cel mai important jucător mondial pe piața de trailere. Avem toate atuurile necesare pentru a reuși această performanță. Avem angajați calificați care sunt în legătură permanentă cu clienții, oferind sprijin pe partea de service și nu numai. Inovăm în permanență, astfel că noile produse sunt la fel de robuste dar au un consum mai mic, avem sisteme telematice incluse, suntem eco friendly, am dezvoltat aplicații mobile pentru diferite taskuri. Cea mai importantă tendință a pieței în momentul de față și despre care se discută cel mai mult este digitalizarea. Și noi am ținut pasul cu acest trend și putem divulga motto-ul Schmitz al acestui an de la IAA : “Smart trailer world”. Totul se poate controla online: avem smart products – smart trailers – aici putem da un scurt exemplu – prin digitalizare și sisteme online (be Smart app) putem vedea statusul tuturor pieselor de uzură, putem controla presiunea cauciucurilor, temperatura etc.
Prin smart factory mașinile și echipamentele din fabrică sunt robotizate și totul se poate verifica online și comanda de la distanță.
Smart service – cu ajutorul aplicației be Smart app putem vedea statusul fiecărei piese din trailer și ce anume trebuie să schimbăm înainte de a se defecta și a bloca activitatea.
Smart processes – toate statisticile se pot vedea în timp real pe calculator”.
Prezentările au continuat cu noua gamă de basculante de oțel, optimizate din punctul de vedere al masei proprii, camioane cu sistem de deplasarea a prelatelor automatizate … șamd.
IAA Hanovra: vremuri noi, remorci noi!
Schmitz Cargobull va prezenta, încă o dată, o gamă largă de inovații la IAA Commercial Vehicles Show 2018. Experții Schmitz Cargobull au muncit din greu în ultimii doi ani, iar munca lor a dus la produse şi servicii noi, în beneficiul proprietarului, scopul principal fiind reducerea costurilor pentru acesta. Toate inovațiile au fost dezvoltate în conformitate cu cele mai stricte standarde de calitate și testate într-un cadru practic.
Cu un accent special pe reducerea greutății, Schmitz Cargobull va prezinta o izolație termică îmbunătățită pentru caroseria de oţel. Pentru a reduce la minim pierderile de greutate, izolarea termică a corpului basculant din oțel, S.KI SR a fost optimizată pentru anul 2018. Materialul izolator inovator are o greutate suplimentară redusă de aproximativ 310 kg, oferind o soluție de transport robustă și eficientă. În plus, şi caroseria de aluminiu poate fi izolată complet. Această soluție de transport optimizată în funcție de greutate respectă, de asemenea, standardele de izolație necesare, asigurând în același timp o sarcină utilă ridicată, datorită greutății sale neîncărcate de numai 5,1 t. Deoarece dimensiunile exterioare ale corpului nu se modifică în mod semnificativ, remorca basculantă își păstrează centrul de greutate scăzut, fiind extrem de stabilă.
Semiremorca basculantă S.KI VOLUME AK are o înălțime de încărcare care, deși este inferioară cu 160 mm, păstrează același volum al caroseriei și o greutate fără încărcătură care a fost redusă cu până la 150 kg. Acest model va fi disponibil începând din luna septembrie a acestui an.
Un alt model care va fi expus la IAA 2018 este S.CS POWER CURTAIN, o semiremorcă cu prelată automatizată. Rigiditatea structurală certificată este obținută fără lamele de sprijin datorită curelelor aramide și a firului de oțel integrat în prelata. Avantajul acestei semiremorci constă în încărcarea și descărcarea mai rapidă, manipularea greoaie a prelatei fiind scoasă din ecuație. Acest lucru permite șoferului să-și continue drumul mai rapid și să optimizeze în continuare procesul de transport. În același timp, POWER CURTAIN oferă protecție ridicată împotriva furtului, un aspect deosebit de important atât pentru șofer, cât şi pentru afacerea în sine. Datorită noului șasiu laminat, semiremorca este mai uşoară cu 300 de kilograme, păstrându-și însă robustețea. În versiunea de bază, ea cântăreşte doar 6.290 de kilograme. Semiremorca cu prelată S.CS UNIVERSAL vine și într-o versiune mai uşoară, de mai puţin de şase tone. S-au făcut modificări importante şi la remorcile de mare volum. Modelele M.CS și Z.CS sunt acum disponibile în versiunea MEGA, cu o greutate totală redusă cu 500 kg., fiind crescută astfel sarcina utilă a camionului.