Așa cum a obișnuit piața transportatorilor profesioniști, și nu numai, de mai bine de 20 de ani, CTE Trailers dă ora exactă pentru specialiștii din România, mărcile din portofoliul său precum și tehnicienii firmei oferind pieței din țara noastră cele mai bune variante de transport existente în prezent în Europa.
Specialiștii CTE Trailers au nu numai cunoștințele tehnice avansate și experiența necesară, dar se bazează pe mărci de prestigiu mondial precum Faymonville sau Krone, MAX Trailers și Meiller, o rețea națională de vânzare și un hub unic în România specializat destinat transportatorilor în apropierea Capitalei, în comuna Ciorogârla, chiar pe Autostrada spre Pitești.
Orice firmă de transport găsește aici cea mai bună soluție tehnică, indiferent de specializare sau de gradul de complexitate al suprastructurii solicitate. Este confortabil să știi că de la CTE Trailers pleci cu o soluție de transport totdeauna, și nu cu o promisiune.
Remorca FlexMAX, acolo unde lungimea contează
Grupul belgian Faymonville este cunoscut pe întreg continentul European datorită suprastructurilor de transport specializare care se remarcă nu numai prin rezistența deosebită ci și prin flexibilitatea în utilizare, proprietarul unei remorci sau trailer Faymonville având siguranța că o va putea pune la treabă fără pauze, chiar dacă tipul de marfă transportată se schimbă. Și totul la cele mai mici costuri.
Remorca FlexMAX reprezintă una dintre cele mai inteligente mijloace de transport, disponibile în prezent pe piață, ale materialelor lungi. Numele său vine de la faptul că asigură o flexibilitate mare de adaptare pentru diferite lungimi de transport.
Folosind o placă turnantă montată direct pe șasiul capului tractor, sau în combinație cu un cărucior cu 2 sau 3 axe în față, agilul FlexMAX poate transporta pe teren accidentat materiale foarte lungi cu greutăți considerabile.
Remorca FlexMAX este disponibilă în 2 versiuni diferite, în funcție de încărcătură in variante de 2,3,4 sau 5 axe, :
Remorcă cu virare hidraulica pentru transportul de materiale lungi
Construite pe 2-5 axe, șasiurile sunt echipate cu suspensie pneumatică, fie cu axe Pendle. Acesta din urmă se aplică cărucioarelor cu axe pendul, care pot fi echipate fie cu anvelope de 19,5 inchi, fie, pentru alternativa inferioară, cu anvelope de 17,5 inchi.
Aceste combinații de remorci sunt potrivite pentru transportul:
- Material lung autoportant,
- Elemente prefabricate din beton, grinzi din beton,
- Elemente de pod de oțel, grinzi de oțel.
Remorcă cu autodirecție cu greutate optimizată pentru transportul bustenilor
Construită pe 2 sau 3 axe, această versiune a remorcii cu autodirecție este potrivită pentru transportul de lemn lung.
FlexMAX cu 2 axe pentru transportul lemnului lung lucrează în păduri și se deplasează pe șoselele din România
Macaraua forestieră montată în spatele cabinei camionului are două calaje extensibile, acestea oferind întreaga siguranță necesară manipulării trunchiurilor lungi de copaci încărcate în remorcă. Dar macaraua are și o a doua funcție la fel de practică, deoarece atunci când nu există nimic de transportat, remorca FlexMAX este ridicată pe șasiul capului tractor, astfel reducându-se uzura anvelopelor și crescând viteza de deplasare.
Remorca Faymonville FlexMAX cu 2 axe livrată în România are un raport masă proprie/sarcină utilă incredibil. Astfel, întreaga structură cântărește 4.000 kg, dar poate transporta o sarcină utilă maximă de 18.000 kg.
Platforma de încărcare are 2 axe BPW cu suspensie pneumatică și virare hidraulică, dintre care prima axă este cu virare hidraulică și este montată pe masa pivotantă fixă de pe structura capului tractor, iar a doua axă este fixă. Șasiul este realizat din oțel cu granulație fină de înaltă rezistență și acoperit cu 2 straturi de grund din care unul pe bază de zinc, fiind vopsit în continuare cu 2 straturi de vopsea de calitate.
Axa spate independentă este prevăzută cu o structură special proiectată formată dintr-un suport de încărcare cu racoanțe montat pe șasiu dublu telescopice pneumatic, ce pot fi operate de pe scaunul macaralei, plus patru puncte de ancorare.