Informaţii la ziNewsOnlineTransport rutier

Renault Trucks, gata de Intermat 2018

Renault Trucks merge cu gânduri mari la Intermat 2018, care va avea loc în Paris, în perioada 23-28 aprilie. Normal, deoarece va “juca” acasă, constructorul francez de autocamioane înregistrând cifre în creștere ale vânzărilor de camioane în Hexagon.

La Paris, Renault Trucks  vrea să îi cucerească pe participanţi cu noutăţile sale din gama de construcţii, printre acestea numărându-se betoniera  Renault Trucks C XLOAD,  seria C 8×4 Tridem și supercamionul K Xtrem, proiectat pentru a rezista la cele mai dure condiții de lucru. La această expoziţie, Renault Trucks va expune o gamă largă de vehicule din gama C și K Construction, fiind o bună ocazie pentru clienţi de a le studia în detaliu.

Numeroasele versiuni disponibile și opțiunile modulare dintre cele două variante permit companiei Renault Trucks să ofere companiilor de construcții soluții de transport robuste, menite să reducă costurile de operare, indiferent de domeniul lor de specializare.

La standul său, Renault Trucks va expune un C 8×4 XLOAD echipat cu mixer de ciment, un model care permite acum transportarea unei încărcături şi mai mari, pentru că greutatea sa proprie a fost redusă. Aşadar, productivitatea sa a crescut, iar costurile de operare sunt mult eficientizate.

Dedicat transportului de beton și perfect adaptat pentru utilizare pe șosea și în afara drumului, Renault Trucks C XLoad 8×4 poate fi numit campionul încărcăturii utile la clasa sa. Echipat cu anvelope duble pe puntea spate și cu o greutate de numai 9.200 kg, acest vehicul robust și ultra-ușor permite operatorilor de transport să aleagă cele mai scurte rute, putând intra și pe drumuri cu limitări mai stricte de tonaj, oferind acestora o rentabilitate mai mare în exploatare.

Renault Trucks C XLoad combină o sarcină utilă excepțională cu puterea, robustețea și confortul gamei C. De fapt, acest vehicul păstrează toate calitățile Renault Trucks C, fiind dotat cu echipamente mai ușoare, cum ar fi rezervoarele de combustibil și Adblue dar și jantele, toate din aluminiu. Destinată în special pentru transportul betonului, Renault Trucks C XLoad permite montarea unei suprastructuri metalice, în locul malaxorului de ciment.

În calitate de campion absolut din punct de vedere al creșterii sarcinii utile, Renault Trucks C XLoad poate transporta o sarcină utilă de până la 8 mc de beton. Astfel, din perspectiva costurilor de transport, pentru fiecare 16 deplasări tur-retur, unul este gratuit,  datorită posibilității de a încărca suplimentar beton.

Tot în Paris, Renault Trucks va expune și C 8×4 * 4 Tridem. Al patrulea ax de direcție reduce raza de virare cu până la 90 de centimetri, ceea ce face ca vehiculul să fie mult mai manevrabil, mai ales atunci când trebuie să se deplaseze pe drumuri neamenajate sau în spații înguste, precum cele din interiorul unei cariere de piatră. De asemenea, a fost proiectat pentru suprastructuri grele pentru partea din spate a vehiculului, cum ar fi o macara rotativă cu platformă, o basculantă detașabilă sau un aspirator stradal.

Pentru activitățile de carieră, clienții vor putea admira modelul K 8×4 Xtrem, care iese în evidență cu șasiul său ranforsat și noua cutie de viteze Optidriver Xtrem, concepută special pentru astfel de munci dificile. K Xtrem este echipat cu anvelope de 24 “, care sunt omologate pentru utilizarea şi pe şosele, Renault Trucks fiind primul producător din Europa care a introdus aceste anvelope pe camioane. Anvelopele măresc capacitatea de încărcare a camioanelor din gama K și capacitatea de a gestiona obstacolele din teren.

La Intermat va putea fi văzut şi un Renault Trucks C 6×4 OptiTrack. OptiTrack oferă vehiculelor o putere suplimentară de tracțiune temporară datorită a două motoare hidraulice montate pe butucii roților din față. Acest sistem asigură, astfel, o axă motoare în plus, dar care funcționează numai când sunt comandate de către șofer cele două motoare hidraulice eliminând constrângerile unui vehicul “convențional” cu tracțiune integrală, în special în ceea ce privește consumul de carburant, înălțimea de încărcare, costurile de întreținere și greutatea suplimentară.

Inginerii Renault Trucks au muncit din greu şi pentru optimizarea cabinei vehiculelor din gama C, axându-se pe nevoile transportatorilor din zonele urbane şi suburbane. Acest vehicul este echipat standard cu cutia de viteze manuală robotizată OptiDriver, iar dimensiunile reduse ale cabinei le oferă șoferilor o manevrabilitate sporită şi acces îmbunătăţit.

La Intermat 2018, Renault Trucks va avea în stand şi un model K 6×4.

 

Similare

1 din 922