Gigantii SoselelorOnline

Renault Trucks prezintă noua gamă de camioane

Inovația este apanajul celor curajoși, a celor care pășesc dincolo de posibil. Așadar, este posibil să construiești o gamă completă de camioane, pentru transport pe distanțe lungi, de distribuție, pentru construcții sau aplicații speciale care să fie cu totul și cu totul reinventată?

Renault Trucks și-a asumat această responsabilitate, practic lansând o provocare imensă pieței europene, pentru început, de transport comercial. Ținând cont de experiența îndelungată a mărcii franceze, era de așteptat să producă, odată cu noile motoare EURO 6, vehicule comerciale care să reprezinte o continuitate a gamelor deja cunoscute de ani buni pe piață. Provocarea, pentru piața transporturilor, dar și pentru propriile reprezentanțe a fost însă una mult mai mare: Renault Trucks a reinventat și a adus pe noi platforme tehnologice, dar și comerciale, întreaga sa gamă de camioane.

Chiar înainte de lansarea de la Lyon din vara acestui an, atunci când au fost prezentate pentru prima dată presei de specialitate și reprezentanților firmelor de transport noile modele, credeam că vorbim de o simplă Evoluție. De fapt, tot ce a făcut constructorul francez în ultimele luni, prezentări, lansări, teste… și care au culminat, pentru România, cu o lansare specială pentru piața locală, a demonstrat că este vorba de o adevărată R/Evoluție. Și nu una a grupului Renault Trucks, ci o revoluție la nivelul transporturilor rutiere comerciale în general.

Deschiderea fastuoasă care a avut loc în incinta „cetății filmului românesc“, în orașul Buftea, nu a reprezentat decât un punct culminant pentru România, o încununare locală a marii investiții de peste 2 miliarde de EUR care a fost numită inspirat R/Evoluția Renault Trucks. Peste 600 de invitați au dorit să vadă cu ochii lor cele mai moderne camioane de construcții, nu numai din punctul de vedere al motorizării sau al dotărilor tehnice, dar și conceptual, reprezentând un vârf tehnologic al transporturilor. O lansare care a avut loc la exact patru luni de la cea de la Lyon (11 iunie: Lyon – 11 octombrie: Buftea), constructorul francez trimițând astfel un semnal pozitiv pieței, și anume că este gata de producție și livrare, peste tot în Europa.

 “Este o zi foarte importantă pentru Renault Trucks și mă bucur să mă aflu aici cu dumneavoastră, în această seară specială, care marchează lansarea oficială pe piața din România a noii game de camioane Renault. Astăzi vă vom prezenta uneltele de care aveți nevoie pentru afacerea dumneavoastră, iar prin intermediul rețelei de service încercăm să vă oferim cele mai bune soluții. Sunt convins că odată cu aceste produse și noua noastră structură comercială, Renault va deveni mai puternic și mai dedicat clienților noștri ca niciodată. În ultimii 5 ani, Grupul Volvo, din care face parte și Renault Trucks, a investit peste 2 miliarde de euro pentru realizarea acestei game. Astăzi veți putea vedea rezultatele muncii noastre și sperăm să fiți la fel de entuziasmați ca și noi de noua gamă Renault” a declarat Sigur Wandel, Director General Renault Trucks.

Lansată sub sloganul R/Evolution, gama Renault Trucks include trei categorii majore de autovehicule: pentru Distanţe lungi – T, Construcţii – C şi K şi Distribuţie – D, noile camioane fiind proiectate pornind de la ideea că un camion este un centru de profit pentru afacerea în folosul căreia operează.

Astfel, de la cele mai mici elemente și până la componentele importante cum ar fi motorul, cutia de viteze ori transmisia, înglobează tehnologii de vârf pentru atingerea obiectivelor de consum redus, rentabilitate și fiabilitate. “R-ul din R/Evolution reprezintă Renault Trucks. Evolution (Evoluție) pentru că nu înnoim un singur produs, ci toate produsele noastre și este un pas important pentru compania noastră. Renault Trucks revoluţionează industria şi îşi schimbă toată gama de vehicule, concentrându-se pe trei nevoi de bază ale clienţilor: robusteţea, eficienţa şi confortul.

Aceste camioane sunt unelte performante, sunt centre de profit pentru proprietari”, a declarat Olivier de Saint Meleuc, Director de Vânzări Renault Trucks pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Transpus în cifre, acest proiect reprezintă o investiție de peste 2 miliarde de euro, mai mult de 5.000 de persoane implicate în dezvoltarea noilor camioane și 10 milioane de kilometri de teste pe șosea – 8 milioane de kilometri efectuați de către departamentul cercetare-dezvoltare și încă 2 milioane de kilometri de teste cu 50 dintre clienții Renault, care au participat de la început la acest proiect și care au ajutat experții Renault pentru a putea răspunde întocmai cerințelor și nevoilor clienților.

„Renault Trucks se schimbă și trebuie să ilustrăm această schimbare și în modul în care am denumit noile game de camioane. Cei care sunt familiarizați cu istoria Renault și care cunosc succesul camioanelor Berliet, își vor aduce aminte că unele dintre game se numeau T sau C. Noi am creat adevărate unelte de lucru pentru clienții noștri și am folosit litere și cifre pentru a le denumi.

Gama de camioane pentru transport pe distanțe lungi T, cu referire la Berliet T 100, K – pentru aplicații off-road, cu referire la Kerax, C – pentru construcții, cu referire la lumea construcțiilor, dar și ca tribut adus gamei Berliet C, și nu în ultimul rând D de la distribuție, pentru gama de camioane pentru distribuție” a mai explicat Olivier de Saint Meleuc.

Gamele Renault Trucks “Construcţii ” şi „Construcţii grele” – C şi K

Pentru noile vehicule de construcţii, Renault Trucks oferă două game distincte – gama C pentru construcţii şi gama K pentru construcţii grele – cu scopul de a satisface nevoile clienţilor cât mai eficient posibil. Gama Renault Trucks C, disponibilă în două variante de lăţime a cabinei, se concentrează în principal pe încărcături mari, consum redus şi confort comparabil cu cel al unui vehicul de distanţe lungi.

Gama Renault Trucks K, cu o transmisie îmbunătățită, cu noile motoare EURO 6, oferă o excelentă gardă la sol și cel mai bun unghi de atac de pe piaţă, de 32 de grade. Astfel, această gamă stabilește noi standarde de robustețe în domeniul construcțiilor. Cabina este mai spaţioasă, mai confortabilă şi mai ergonomică. Vehiculele demonstrează robusteţe, fiind capabile să suporte cele mai dificile condiţii, oferind protecţie în caz de impact pentru cele mai expuse părţi şi barele de protecţie din oţel, disponibile atât pe gama K, cât şi pe gama C.

Noile motoare Euro 6 livrează un nivel de performanţă şi un consum de combustibil mai mic decât al predecesoarelor. În plus, gama C oferă o sarcină utilă remarcabilă, care poate ajunge până la 22,8 t. Gama K oferă o masă brută a vehiculului (GVW) de până la 50 t şi o masă maximă autorizată (GCW) de până la 120 de tone.

Similare

1 din 862