Serviciul digital SAM conceput și oferit de către Sandvik, producătorul mondial de utilaje și echipamente pentru concasare, sortare oferă un sprijini total operațional tuturor celor sunt implicați în activitatea de exploatare și întreținere, pentru ca acestea să obțină cele mai bune performanțe de lucru în timpul utilizări. Creșterea productivității acestora reprezintă obiectivul central al sistemului SAM, care este într-o continuă dezvoltare și perfecționare.
Conceput pentru membrii echipelor de lucru responsabili cu desfășurarea operațiunilor zilnice de prelucrare a agregatelor, SAM este un adevărat asistent digital – reunind oamenii, activitățile lor zilnice și informațiile primite de la utilajele Sandvik într-un singur sistem care le permite să lucreze împreună. SAM este un sistem digital ușor de utilizat, care nu are întreruperi neașteptate și gestionează operațiunile în desfășurare, bazându-se pe toate informațiile primite azi pentru a îmbunătăți activitatea de mâine.
Disponibil la nivel global, SAM oferă clienților cunoștințele, asistența și informațiile necesare îmbunătățirii performanțelor de lucru, scopul fiind de a crește continuu productivitatea echipamentelor de concasare și sortare. Când utilajele de concasare și sortare sunt conectate, se activează asistența la distanță, scurtând astfel timpul de răspuns și evitând, de asemenea, deplasările inutile pentru echipele de service și întreținere, de exemplu.
Toate concasoarele din seria 800i, cum ar fi concasorul cu con Sandvik CH865i sunt gata pentru a lucra cu sistemul integrat de asistență SAM. Ca parte a ofertei de servicii Sandvik Stationary Concasing and Screening Lifecycle, conectivitatea este inclusă la achiziționarea unui concasor din seria 800i. Există de asemenea o ofertă retrofit pentru concasoarele cu con cu sistemele de automatizare ASRi 1.x și 2.x.
SAM by Sandvik este conceput pentru a oferi operatorilor și tehnicienilor de întreținere, care sunt cel mai aproape de utilajele de concasare și sortare, u acces instantaneu la informațiile de care au nevoie pentru a lucra fără greșeală. Ei primesc toate informațiile de care au nevoie pentru a menține echipamentele în funcțiune, permanent disponibile și productive la cel mai înalt nivel. Le ușurează acestora munca, oferind în același timp o imagine de ansamblu completă a ceea ce se întâmplă în timpul operațiunilor de concasare și sortare.
Oferă coordonatorului activităților de întreținere posibilitatea de a vedea ce se întâmplă cu toate echipamentele de pe un anumit șantier. Oferă numeroase informații și date despre modul de lucru, informații care pot fi utilizate pentru a planifica întreținerea, pentru a evita perioadele de întrerupere neplanificate.