BLOG editori

Vă propunem … INDUSTRY TV

Fără îndoială mediul on-line reprezintă o magie cu efect încă puternic asupra noastră. Tot ce este legat de spațiul virtual a ajuns, teoretic, bun pentru marketing, pentru publicitate, imagine, vânzare directă… șamd. Chiar și acele programe gândite inițial ca fiind de socializare au devenit, în prezent, vectori publicitari.

Sute de cărți scrise, de multe ori pe hârtie și mai puțin on-line ne asigură succesul garantat, ne povestesc cum să postăm, ce să scriem, ce să fotografiem, cum să ajungem la clienții noștri. Într-un cuvânt, totul pare perfect, adică cu puține resurse poți obține câștiguri mari.

Aceasta a fost, putem spune, copilăria și eventual adolescența mediilor de publicitate on-line. Acum, când lucrurile se așază cât de cât pe făgașul lor, constatăm că sunt prea multe medii on-line, și trebuie să lucrezi cu toate, dar și culturi și economii diferite, care reacționează așa cum nu scrie în nici o carte de marketing.

În realitate, concurența din lumea reală dintre companii s-a mutat în cea virtuală și în prezent chiar dacă mediul on-line nu aduce avantaje mari comerciale, nici nu poți să lipsești de acolo, deoarece acest mediu a intrat în cultura fiecărui individ și dacă nu funcționezi on-line… nu exiști. De fapt, nu exiști în moduri diferite, deoarece in America de Nord nici nu se concepe să nu investești on-line, pe când în Europa de Est, să nu mai spun de alte continente, cerințele sunt mult mai modeste, de altfel ca și rezultatele investițiilor în publicitate virtuală.

Chiar dacă pentru țările care nu au potențial economic crescut internetul reprezintă mai mult o promisiune de viitor din punct de vedere comercial, dezvoltarea tehnologiilor virtuale împinge de la spate și desființează granițele și diferențele culturale și economice. În curând, acest spațiu se va schimba încă odată, și din acest motiv cred că trebuie să ne pregătim de acum pentru următoarea mare revoluție industrială care va fi și socială, vrem nu vrem, și care se numește INDUSTRY 4.0.

Publicitatea în INDUSTRY 4.0

Viitoarele autoturisme sau camioane fără șofer, utilajele de mâine care funcționează interconectate, programarea roboților industrial de la mii de kilometri depărtare prin programare în cloud și multe altele, cam așa se vede pentru moment INDUSTRY 4.0.

Pentru mine cel puțin, calea spre marketingul viitorului este una singură, și este legată de dezvoltarea INDUSTRY 4.0. Din acest motiv, împreună cu întreaga redacție, ajutați de specialiști din domeniul editării video, vă propunem să intrăm în această nouă lume virtuală care se construiește și care probabil că va schimba și spațiul virtual și legile lui așa cum le știm acum.

Propunerea noastră este legată de un canal de televiziune virtual, care să funcționeze 7/24. O televiziune interactivă care să poată fi accesată de oricine, de oriunde, cu ajutorul unui telefon mobil, tabletă sau calculator.

Noi i-am spus simplu INDUSTRY. Vă invităm să fiți alături de noi în acest proiect îndrăzneț.

Vă invit să discutăm despre viitorul acestei televiziuni la telefon 0751514100 sau email p.dan@uconstruct.ro

 

Articole similare

1 din 6