Volvo Construction Equipment a raportat în primele trei luni din 2014 o creștere a veniturilor pe toate piețele importante, ca urmare a realizării unor volume mari de vânzări.
Veniturile, livrările și comenzile din primul trimestru al acestui an au înregistrat de asemenea rezultate foarte bune. Segmentul echipamentelor mici a realizat un nivel ridicat de vânzări, în timp ce vânzările de echipamente mari au rămas la un nivel constant. Cele mai bune rezultate au fost înregistrate pe piața din America de Nord, unde s-a înregistrat o majorare a vânzărilor de 21%, comparativ cu aceeași perioadă din 2013.
Vânzările nete ale companiei au crescut în primul trimestru cu 10%, la 13.371 milioane de coroane suedeze, față de cele 12,136 de milioane raportate în aceeași perioadă din 2013. Veniturile operaționale s-au majorat la 647 milioane de coroane suedeze, comparativ cu cele 500 de milioane înregistrate în primele luni ale anului anterior, în timp ce profitul operațional a crescut de la 4,1% în 2013, la 4,8 % în primul trimestru din 2014. Livrările au crescut cu 11%, iar numărul de comenzi s-a majorat cu 9%, față de aceeași perioadă din 2013.
Rezultatele financiare bune realizate de Volvo Construction Equipment au fost determinate și de creșterile de pe piețele internaționale înregistrate în primele două luni ale anului, respectiv de 15 % pe piața europeană, de 7% pe cea din America de Nord și de 4% pe piața din Asia, cu excepția Chinei.